Promocja startuje 17 czerwca i potrwa do 11 sierpnia 2013 roku. W promocji biorą udział sery topione Hochland w plastrach, krążkach, bloczkach, kubeczkach, plastry żółte Hochland, Kanapkowy. Produkty objęte promocją na potrzeby akcji zostały specjalnie oznakowane flashem promocyjnym.

W promocji może wziąć udział każdy, kto kupi dwa produkty biorące udział w akcji, pokaże swoje serdeczne uczucia poprzez przygotowanie kanapki dla bliskiej osoby, opisze co wyraża serdeczna kanapka i wyśle sms lub wejdzie na stronę www.pysznyser.pl i zostawi zgłoszenie.

Promocja „Serdeczności z Hochland" będzie miała silne wsparcie reklamowe w telewizji, co zdecydowanie zwiększy jej efektywność. Równolegle są planowane różnorodne działania: silna, 3-tygodniowa kampania telewizyjna w głównych kanałach (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych, strona promocyjna www.pysznyser.pl, kampania w Internecie, w prasie, wsparcie online, flash promocyjny na opakowaniach i szereg materiałów POS.

Ciekawy koncept, spora liczba atrakcyjnych nagród, a także silne wsparcie komunikacyjne w kilku mediach równocześnie dają planowanej akcji duży potencjał promocyjny.

Za kreację i realizację „Serdeczności z Hochland" odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl