• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Nowości rynkowe wymagają edukacji konsumenta

Możliwości rozwoju rynku widzę w elementach nowatorskich, które nie były do tej pory stosowane. Zwłaszcza firmy, które mogą sobie pozwolić na edukację konsumenta, będą sięgały po tego typu narzędzia - mówi dla serwisu portalspożywczy.pl Tamara Oleszczuk z firmy Bacha.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-05-2010, 15:13
Nowości rynkowe wymagają edukacji konsumenta

Przykładem mogą być nowatorskie składniki używane w produkcji produktów mlecznych, np. takie pochodzące z różnych części świata lub z innych kategorii produktowych (np. napojów czy kosmetyków), takich jak guarana lub aloes. Tego typu nisze nie wpłyną oczywiście na gwałtowny wzrost kategorii nabiałowych - zastrzega Tamara Oleszczuk.

Bacha nie posiada obecnie w swojej ofercie produktów funkcjonalnych. - Podejmowaliśmy w przeszłości próby wprowadzenia ich na rynek, jednakże nasze możliwości dotyczące finansowania edukacji konsumentów są ograniczone. Segment produktów funkcjonalnych wymaga sporych nakładów na edukację i uświadamianie konsumentów. Sukces w produktach tego typu odnoszą firmy, które mają środki pozwalające na dokładne wyjaśnić odbiorcom jakie korzyści przyniesie im konkretny produkt - mówi Tamara Oleszczuk.

Nasza strategia finansowania komunikacji mediowej nie pozwala na aktywną walkę w segmencie takich produktów - dodaje.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!