Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Obserwujemy wzrost świadomości konsumentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 10-06-2016, 14:38
Bardzo mnie cieszy, co już podkreślałam, wzrost świadomości konsumenckiej i powrót do naturalnych pełnowartościowych wyrobów mleczarskich – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol.
Obserwujemy wzrost świadomości konsumentów
Ewa Gromadzka /fot. Mlekpol

Przykładem może być mleko Łaciate Junior o wyższej zawartości tłuszczu, dedykowane dzieciom, które w okresie rozwoju potrzebują większej dawki zdrowej energii bez zagrożenia otyłością. Satysfakcjonuje nas, że polskie matki zaufały Mlekpolowi i nie uległy modzie na eliminowanie tłuszczu zwierzęcego. Łaciate Junior wprowadziliśmy w 2014 r. Obawialiśmy się reakcji matek, które były od lat przyzwyczajone, że najwyższą zawartością tłuszczu w mleku spożywczym jest 3,2 proc. Tymczasem konsumenci docenili, że Łaciate Junior ze względu na 3,8 proc. zawartość tłuszczu jest zbliżone do mleka „prosto od krowy” - mówi Ewa Gromadzka.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 11 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi ponad 14 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 14 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!