• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

OSM Biała Podlaska chce zwiększyć asortyment i wydatki na reklamę

W najbliższym czasie chcemy zwiększyć asortyment, zainwestować w nowe opakowania i zmianę części obecnych, a także pozyskać środki unijne z przeznaczeniem na reklamę - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jerzy Barański, prezes SM Biała Podlaska.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-05-2010, 11:28

Spółdzielnia stara się o milion złotych z funduszu PROW. - Uzyskane środki chcemy przeznaczyć na reklamę i odświeżenie wizerunku - mówi Jerzy Barański.

Jego zdaniem problemem małych i średnich mleczarni jest także brak pieniędzy na inwestycje. - z powodu niskich cen nie możemy sobie pozwolić na przeprowadzenie poważnych inwestycji, ani na odpowiednią reklamę naszych produktów - ubolewa Prezes.

SM Biała Podlaska na rynku lokalnym sprzedaje pomiędzy 60 a 80 proc. swojej produkcji. - Za nasz rynek lokalny uważamy województwo lubelskie. W zależności od sezonu sprzedajemy tu 60-80 proc. produkcji. Nasze wyroby jednak można spotkać na całej ścianie wschodniej a także np. w Wielkopolsce - uważa prezes Barański.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!