Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

OSM Piaski systematycznie zwiększa przychody

Rosną przychody Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach. Tylko w grudniu 2015 przychody ze sprzedaży wzrosły o 17 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu. W styczniu 2016 roku było podobnie, przychody były większe o 16,5 proc. Co więcej, mimo bardzo trudnego okresu dla branży mleczarskiej, spółdzielnia w Piaskach zamknęła 2015 rok z zyskiem.

OSM Piaski systematycznie zwiększa przychody
fot.OSM Piaski

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 22-02-2016, 14:48

Dodatnie wyniki finansowe pozwoliły wzmocnić obecność OSM w Piaskach na wysoko konkurencyjnym rynku mleczarskim. - Aktualnie skupujemy około 32 tysięcy mleka dziennie, które pochodzi z ponad dwustu gospodarstw. Dynamika skupu jest dodatnia, a my płacimy za mleko powyżej średniej krajowej, co zaowocowało zwiększeniem liczby dostawców. Dynamiczny rozwój pozwala nam na kolejne inwestycje oraz wprowadzanie do oferty nowych produktów. Tylko w pierwszym kwartale tego roku zamierzamy wydać łącznie 700 tysięcy złotych na inwestycje i prace modernizacyjne w zakładzie - mówi Mirosław Domański, Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach.

Pomimo niekorzystnych tendencji cenowych na rynku artykułów mleczarskich udało nam się zakończyć rok z zyskiem. W planach mamy kolejne działania zarówno wizerunkowe, jak i marketingowe, które opracowujemy w odpowiedzi na aktualne potrzeby branży oraz konsumentów. Obecnie odświeżyliśmy nasze logo, jednocześnie zachowując przekaz o naszej długoletniej tradycji. Rebranding logo to początek zmian zachodzących w firmie – mówi Andrzej Grochoła, Specjalista ds. Marketingu, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mirosław Domański RSS ALERT    /    Andrzej Grochoła RSS ALERT    /    OSM Piaski RSS ALERT    /    twarogi RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Gregory 2016-02-23 06:23:27
    32 tys litrów mleka dziennie wow przecież to dwa kursy beczka 16tys :D hah Szczere gratulacje i wyrazy uznania że przy tak niskiej produkcji można zwiększać przychody i wychodzić na plus. Prawdopodobnie przyjęta strategia się sprawdza aby jak najdłużej.
  • prees 2016-02-28 20:20:32
    Strategia może i dobra ale od kiedy zmiana logo czy jego korekta przynosi takie efekty. Jakoś nie widzę aby koncerny czy firmy z długo letnią tradycją zmieniały logo. A z drugiej strony to trzy beczki mleka dziennie to za dużo produktów nie można zrobić aby ludzie się przekonali o wyjątkowości tych produktów.
  • Janek 2016-03-02 18:55:28
    32 tysiące mleka. Jeden samochód z przyczepą... Fiu fiu. Czy Prezes zwozi a Specjalista od marketingu przerabia i dostarcza do kilkudziesięciu najbliższych sklepów?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!