Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Pij Mleko, Będziesz Wielki. Dlaczego pamiętamy tę kampanię?

Kampania Pij Mleko, Będziesz Wielki była realizowana w latach 2003-2011. Mimo, że od tego czasu upłynęły ponad dwie dekady, nadal jest pamiętana. Zdaniem Jacka Sadowskiego, prezesa agencji marketingowej Demo Effective Launching, na sukces tamtych działań złożyły się trzy podstawowe elementy.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 12-05-2022, 14:33
Pij Mleko, Będziesz Wielki. Dlaczego pamiętamy tę kampanię?
Dlaczego pamiętamy kampanię Pij Mleko, Będziesz Wielki - wyjaśnia Jacek Sadowski/ fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Przede wszystkim była przygotowana od początku do końca pod względem strategicznym. Było wiadomo do kogo jest skierowana, po co i jakimi argumentami należy to zrobić. Drugim jest poziom jej przygotowania - dzięki temu, że była doskonale i gruntownie przygotowana - każdy element miał sens. Trwała bardzo długo bo aż 8 lat. To kampania, która trwała najdłużej ze wszystkich społecznych kampanii. Kluczowa okazała się konsekwentna realizacja przez te wszystkie lata. A trzecim filarem sukcesu byłą jej medialność, gdyż zaangażowało się w nią ponad 200 mediów – wymienia Jacek Sadowski.

Pij Mleko, Będziesz Wielki - gruntowne przygotowanie kampanii

Jego zdaniem, tak długa realizacja była możliwa dzięki temu, że została solidnie przygotowana. - Zauważono, że spada spożycie mleka, że pojawiają się problemy zdrowotne. Nie bez znaczenia było to, że ta kampania nie była robiona przez organizację branżową mleczarską, ale przez stowarzyszenie reklamy. Niestety żadna organizacja mleczarska wówczas nie zdobyła się, aby zrobić profesjonalną kampanię – zauważa.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • nn 2022-05-12 15:38:37

    wcale nie dlatego, ona jest ponadczasowa, bo ma erotyczny podtekst...

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!