• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

PIM wnioskuje o fundusze na strategię mleczarstwa

Polska Izba Mleka złożyła wniosek do Funduszu Promocji Mleczarstwa o fundusze na strategię rozwoju branży mleczarskiej.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2009, 10:06
PIM wnioskuje o fundusze na strategię mleczarstwa

- Chcemy, by w pracę nad tym bardzo ważnym dokumentem zaangażowała się także Agencja Rynku Rolnego i Ministerstwo Rolnictwa - mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Biura Polskiej Izby Mleka. - Uważam, że po deklaracji Pana Brosia z KRZS i Pana Gaska z ZPPM, będziemy mogli wspólnie opracować dokument, który przedstawi nam wizję polskiego mleczarstwa w perspektywie kilku, a może nawet kilkunastu lat. Jestem głęboko przekonana, ze będzie to także duży krok w konsolidacji branży i organizacji branżowych - dodaje Agnieszka Maliszewska.

Strategia powstanie w oparciu o badania i analizy przeprowadzone wieloma metodami. Izba planuje zaangażowanie szeregu instytucji naukowych i wybitnych ekspertów, którzy w oparciu o pozyskane materiały pomogą stworzyć wzorcowy dokument. Strategia ma być dokumentem wieloetapowym określającym w perspektywie wieloletniej kierunki rozwoju branży mleczarskiej, a przede wszystkim kierunku działań promocyjnych i marketingowych branży.

Polska Izba Mleka chcę tworzyć ten dokument w oparciu o doświadczenia i wiedzę nie tylko ekspertów ze świata nauki, ale też praktyków - szefów działów marketingów. Izba zakłada, że dokument ten będzie podstawą do tworzenia polskiej polityki konsolidacyjnej branży mleczarskiej. Strategia powinna także ułatwić spółdzielniom i zakładom mleczarskim opracowanie własnych dokumentów strategii rozwoju poszczególnych zakładów.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • KKrajewski Inst.Mlecz. WM 2009-04-04 23:53:06

    Pani Agnieszko!! Tak się nie robi strategii -tylko listę pobożnych życzeń i ewentualnie przerabia pieniądze rządowe!! Miałem zaszczyt prowadzić prace koncepcyjne dwóch strategii mleczarskich ( w 1994 - Program Restrukturyzacji i Modernizacji Mleczarstwa i 1999- Strategia Rozwoju Polskiego Mleczarstwa) , które weszły w życie! W pracach koncepcyjnych i redakcyjnych uczestniczyło maksymalnie 5 osób i nie wydawano na to tak dużych pieniędzy! Ale przy tym trzeba zaangażowania najlepszych autorytetów, a nie tłumu! Potrzebna jest wiedza i intuicja a nie setki badań i analiz od lat zreszto powtrarzanych za pieniądze mleczarzy! Trochę skromności i pokory nie zawadzi! Ale cel jest słuszny i Instytut Mleczarstwa także będzie wspólpracował, szczególnie przy strategii dla mleczarstwa podlaskiego! dr Karol Krajewski

    Odpowiedz
  • Wujek Dobra Rada 2009-04-05 10:17:24

    Pani Agnieszko, może powinna Pani zlecić opracowanie tej strategii Panu Karolowi Krajewskiemu?

    Odpowiedz
  • A.Maliszewska 2009-04-05 19:05:18

    Do Dr K.Krajewskiego Z przyjemnością włączymy Pana do prac, wykorzystując Pana wiedzę i doświadczenie, proszę uprzejmie o kontakt izba@izbamleka.pl Pozdarwiam i dziekuję za miłe słowa

    Odpowiedz
  • A.Maliszewska 2009-04-05 19:05:42

    Do Dr K.Krajewskiego Z przyjemnością włączymy Pana do prac, wykorzystując Pana wiedzę i doświadczenie, proszę uprzejmie o kontakt izba@izbamleka.pl Pozdarwiam i dziekuję za miłe słowa

    Odpowiedz
  • Robert Gasek 2009-04-06 10:34:03

    Nie przypominam sobie bym składał jakąkolwiek deklarację dotyczącą opracowywania jakiejkolwiek strategii.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!