Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Piotr Grauer z KPMG komentuje zamknięcie zakładu Zott

Branża mleczarska w Polsce charakteryzuje się dużą konkurencyjnością. Uzyskanie wzrostu przychodów jest bardzo trudne. Jednocześnie firmy zmagają się ze stałym wzrostem kosztów, a dodatkowo w ostatnich latach - z deficytem na rynku pracy. W tej sytuacji naturalną strategią jest ograniczanie kosztów i konsolidacja produkcji – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.

Piotr Grauer z KPMG komentuje zamknięcie zakładu Zott
Piotr Grauer

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 10-12-2019, 12:33

- Firmy, które mają kilka zakładów, starają się dokonywać między nimi specjalizacji, a nawet w niektórych przypadkach - zamknąć mniej perspektywiczną lokalizację przenosząc produkcję do innej fabryki – wyjaśnia Piotr Grauer.

Zakład Zott w Głogowie, będzie działał do końca kwietnia przyszłego roku. W maju 2020 część produkcji zostanie przeniesiona do zakładów w Opolu i Mertingen, a pozostała część – w październiku. Jak tłumaczy firma, decyzja ta podyktowana była koniecznością optymalizacji kosztów i konsolidacji produkcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Grauer RSS ALERT    /    Zott RSS ALERT    /    KPMG RSS ALERT    /    likwidacja zakładu mleczarskiego RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.29.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!