• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Pod koniec listopada wystartuje kampania promująca produkty mleczarskie

10 października br. w siedzibie Centrum Bankowo-Finansowego w Warszawie odbyła się konferencja szkoleniowa, dofinansowana z Funduszu Promocji Mleka, dla szefów działów marketingów spółdzielni i zakładów mleczarskich w celu przedstawienia założeń nowej kampanii promującej mleko, jogurty i sery. Oficjalny start kampanii przewidywany jest na 15-20 listopada.
  • Autor: Polska Izba Mleka
  • Data: 12-10-2012, 14:36
Pod koniec listopada wystartuje kampania promująca produkty mleczarskie

Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka, przedstawiła wszystkim zgromadzonym cel kampanii, którym jest budowanie świadomości na temat wartości odżywczych oraz zdrowotnych mleka i jego przetworów, poprawa wizerunku polskich produktów mleczarskich, a także wzrost ich sprzedaży i konsumpcji. Pani Agnieszka Maliszewska zaznaczyła rolę działań wspierających polskie mleczarstwo i przeciwdziałania szerzeniu się niepochlebnych mitów na temat mleka.

Jako następna głos zabrała Pani Elżbieta Radzka, która przedstawiła działania zaplanowane na I i II kwartał trwania programu. Przedstawiono także wizualizację logo i hasła programu oraz bohatera - ciekawskiego, sprytnego i pomysłowego kota, miłośnika mleka.

Poruszony został temat kampanii promocyjnej, która będzie wspierała program „Mam kota na punkcie mleka". Poza działaniem w szkołach odbędą się eventy lokalne, wiele konferencji, podwieczorków prasowych i pikników. W 20 miastach Polski zaplanowano szerokie działania informacyjno-promocyjne, powstanie portal WWW „Mam kota na punkcie mleka". Program będzie także promowany w prasie kobiecej i Internecie. To wszystko po to, by dzieci i rodzice dowiedzieli się, jakie wartości odżywcze i zdrowotne mają mleko i jego przetwory. Przyczyni się to bezpośrednio do wzrostu spożycia tychże produktów oraz poprawi wizerunek polskiego mleczarstwa.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania potrwa trzy lata. Skierowana jest do dzieci w wieku 8-13 lat oraz ich opiekunów. Realizowana jest przez Polską Izbę Mleka i Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka, a finansowana ze środków Unii Europejskiej, budżetu państwa oraz Funduszu Promocji Mleka.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • nie róbcie w tak zwanego konia 2012-10-12 15:56:12

    Przy okazji wszczęcia takiej kampanii warto zwrócić uwagę wielu firmom mleczarskim, by zaprzestały ordynarnie robić w konia klientelę i zaczęły produkować naprawdę naturalnie, a przynajmniej krok po kroku naturalniej niż dotąd. Dopiero wtedy gadanie o prozdrowotności, wartości takiej i owakiej i wizerunku będzie miało sens. Są już w tym kierunku podejmowane pewne próby, ale większość branży wciąż jeszcze zdaje się bezczelnie gwizdać na to i sprzedaje mnóstwo nie wiadomo czego, czyli udawaczy produktu. Żeby było ładnie-pięknie należałoby zacząć od zaprzestania dodawania do jogurtów, kefirów, serków i tym podobnych produktów mleczarskich dziwnych, a całkowicie zbędnych tam wynalazków w rodzaju żelatyna wieprzowa, a także barwników jak chociażby karminy, koszenila (idzie właściwie o to samo, czyli sproszkowane owady poddane obróbce celem uzyskania czerwonopodobnego barwnika), tudzież czegoś bliżej niedookreślonego, a udającego owoce, że nie wspomnę już o notorycznym i natarczywym pompowaniu w jogurty legendarnego już syropu glukozowo-fruktozowego. Nadto niektóre produkty są tak rozwodnione, że więcej w nich że się tak wyrażę płynu wodnego niż produktu głównego. Takich producentów powinno się wytykać palcami jako przynoszących wstyd branży, wskazywać ich jako obciach totalny, na salony mleczarskie nie wpuszczać, tylko trzymać w przedpokoju. Trzeba się odciąć zdecydowanie od podobnie haniebnych praktyk mleczarskich i nowe rozdanie czas zacząć, jak ma być to na poważnie brane. I od tego trzeba zacząć, gdyż coś podobnego jak bardzo znacząca część obecnej produkcji nie może uchodzić za wartość prozdrowotną i prowizerunkową. Jakieś dziwne, szemrane bełty udające produkt właściwy nie zbudują pięknego i chwalebnego wizerunku. Także więcej pomyślunku i powagi najpierw, a potem dopiero kampanie.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!