Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Podczas Gali Hochland Cheesemaster firma podsumowała rok

Gala Hochland Cheesemaster to tradycyjne spotkanie w ramach którego następuje podsumowanie roku oraz wyników sprzedażowych. W tym roku Galę Cheesmaster 2019/2020 zaplanowano na piątek, 12 lutego. To była GALA jakiej nikt nie znał, w nowej i niepowtarzalnej wirtualnej odsłonie, która ze względu na pandemię odbyła się w ramach Hochland Cheesmaster Channel.

Podczas Gali Hochland Cheesemaster firma podsumowała rok

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 16-02-2021, 14:48

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele działu sprzedaży, kierownictwo, a także zaproszeni goście z pozostałych działów Hochland Polska. Agenda, jak na program informacyjny przystało zawierała: newsy ze świata Hochland, reportaż „Hochland – nic ich nie powstrzyma”, gościnne występy ekspertów, rozdanie nagród Cheesmaster w 5 kategoriach i wiele niespodzianek w  ramach Hochland Cheesmaster Channel.

Punktualnie o godzinie 14.00 wystartował najlepszy program informacyjny dedykowany pracownikom Hochland. Newsy ze świata Hochland przedstawiła Anna Mierzwa – popularna aktorka Teatru Nowego w Poznaniu. Gościem specjalnym był Jerzy Bralczyk – polski językoznawca, profesor nauk humanistycznych,  specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki, jeden z najpopularniejszych autorytetów w dziedzinie języka polskiego. Uczestników Gali przywitał Piotr Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska – podczas transmisji na żywo.

Na Gali przyznano nagrody Cheesmaster w 5 kategoriach: Najlepszy Key Account Manager Roku, Najlepszy Manager Zespołu, Najlepszy Przedstawiciel Handlowy Najlepszy Specjalista do spraw Sprzedaży oraz Wyróżnienie Roku. Były wielkie emocje – nagrodzeni dziękowali ze wzruszeniem, oczywiście w formie wirtualnej! Kolejnym akcentem spotkania była prezentacja nagranego wspólnie przez pracowników Hochland Polska video clipu „Miłość w Zakopanem”. Na zakończenie Waldemar Dimke, Dyrektor Sprzedaży Hochland Polska, podczas transmisji na żywo, serdecznie podziękował za miniony, dobry rok i za rewelacyjną organizację wirtualnej Gali.

W Hochland Polska od wielu lat funkcjonuje kompleksowy program wsparcia sprzedaży, obejmujący szereg działań skierowanych do przedstawicieli handlowych. Ta platforma komunikacji łączy aspiracje sił sprzedaży oraz portfolio Hochland w  dążeniu do bycia ekspertem w kategorii serów. Pracownicy działu sprzedaży Hochland w ramach prowadzonych działań zdobywają wartościową wiedzę o firmie, jej historii, asortymencie czy pochodzeniu składników. Na najlepszych czekają wyróżnienia, a podsumowaniem starań sił sprzedaży jest organizowany każdego roku event. Miniony rok, mimo pandemii, był bardzo dobry pod wieloma względami! Przed nami kolejne wyzwania, ale RAZEM DAMY RADĘ! - podkreślił Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Firma Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady produkcyjne – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Wszystkie produkty z oferty Hochland wyróżnia doskonały smak i najwyższa jakość, dzięki najlepszym surowcom i technologiom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hochland Polska RSS ALERT    /    Jacek Wyrzykiewicz RSS ALERT    /    Peter Knauer RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!