Polmlek ma nowe logo
- Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
- Data: 16-04-2012, 10:12
Agencja Notorius przygotowała nowy logotyp dla Polmleku. Znak ma symbolizować wieloletnie doświadczenie marek skupionych w grupie oraz ukazywać ją jako lidera innowacyjności w branży mleczarskiej.

Nowe logo Polmlek
Krój czcionki koresponduje z tą z poprzedniego logo. Dodatkowo, na potrzeby refreshu, zaimplementowano element słońca i fal, które pochodzą z flagowego brandu spółki tj. Warmii.
Odświeżenie znaku jest sygnałem, że Polmlek jest firmą nowoczesną nie tylko technologicznie, ale także wizerunkowo.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Powiązane tematy:
-
Ceko sprzedane Polmlekowi. "Mamy perspektywę dynamicznego rozwoju"
-
Polmlek to naturalny nabywca Ceko
-
Prezes ZPPM: Polmlek ma jasną wizję rozwoju
-
Polmlek chce przejąć producenta serów
-
Polmlek: Wojna odbije się na całej gospodarce
-
UOKiK: Polmlek musi zmienić umowy z dostawcami mleka
-
Gospodarka Obiegu Zamkniętego
GOZ w praktyce, czyli partnerstwo CHEP, Biedronki i Polmleku
-
Nowoczesny zakład spożywczy
NCBR - które firmy spożywcze dostaną wsparcie?
-
Partnerstwo Biedronki, Polmlek i CHEP w łańcuchu dostaw
-
Ministerstwo rolnictwa podało listę 12 firm mleczarskich sprowadzających ser i masło
komentarze (3)
Nie szata zdobi...
Odpowiedzwartością jest treśc -nie opakowanie !
OdpowiedzTaaaa... - bardzo... \"nowoczesny\" wizerunek. Agency bullshit.
Odpowiedz