Jej zdaniem, w tym temacie większych rewolucji w najbliższym czasie nie możemy się spodziewać. - Na pewno co jakiś czas musimy spodziewać się nowości, gdyż jak wiadomo klienta trzeba kusić nowinkami i zaskakiwać. Tutaj nowości możemy spodziewać się z segmentem związanym ze zdrowym odżywianiem – mówi Dorota Gorzkowska.

Natomiast na pytanie, czy możemy spodziewać się ekspansji z zagranicy, odpowiada, że pewnie tak, gdyż nie tylko my szukamy nowych rynków zbytu. - Już możemy zauważyć od paru lat obecność marek francuskich, niemieckich, czeskich a ostatnio I litewskich – zauważa.

Udział produktów zagranicznych na półce jest nieznaczny, chociaż ujmując globalnie gdybyśmy te produkty zastąpili naszymi rodzimymi wyrobami, to pozyskalibyśmy parę procent na naszą korzyść – naszych polskich producentów – dodaje Dorota Gorzkowska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl