Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Mleko

Polskie mleczarnie podsumowują Sial 2018

W dniach 21-25 października odbywało się największe i najważniejsze na świecie wydarzenie branży spożywczej w 2018r. – targi SIAL PARIS 2018. Polska Izba Mleka zorganizowała wspólne stoisko branży mleczarskiej w którym brały udział: SM Mlekovita, OSM Piątnica, SM Ryki, SOT Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego, SM Spomlek, Bartex, Polish Dairy, SM Lazur.

Polskie mleczarnie podsumowują Sial 2018
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl/PIM
Data: 30-10-2018, 15:01

Ponad 7200 firm ze 119 krajów prezentowało swoje produkty w 10 halach podzielonych na 21 stref tematycznych o łącznej powierzchni 250 000 m². Już wiadomo, że szacowana liczba 160 000 odwiedzających została znacznie przekroczona.

„Bardzo udane targi” – takie stwierdzenie najczęściej padało z ust przedstawicieli polskiego przemysłu mleczarskiego. Liczne spotkania biznesowe w wielu przypadkach skutkowały podpisaniem umów o współpracę. Doskonale rokują również deklaracje współpracy pomiędzy polskimi firmami z branży na rzecz wspólnej realizacji kontraktów eksportowych.

Fakt, że wspólne stoisko członków Polskiej Izby Mleka bardzo licznie było odwiedzane przez potencjalnych partnerów biznesowych z całego świata, świadczy o bardzo dobrej marce polskich produktów mleczarskich a obrany kierunek promocji oparty na doskonałej jakości, znakomitych walorach smakowych oraz konkurencyjnej cenie, w porównaniu do największych światowych producentów, to sprawdzające się, skuteczne narzędzie promocyjne. Zespół Polskiej Izby Mleka intensywnie pracuje już nad działaniami promocyjnymi wspierającymi polski eksport mleczarski w 2019r. – powiedziała Agnieszka Maliszewska – Dyrektor Polskiej Izby Mleka.

Porównując ze sobą imprezy targowe z całego świata, SIAL PARIS to wydarzenie w którym polska branża mleczarska absolutnie musi każdorazowo uczestniczyć. Szerokie perspektywy nawiązania kontaktów biznesowych, zaprezentowanie oferty produktów czy choćby zbadanie oczekiwań klientów z poszczególnych rynków eksportowych to wartości, które stanowią punkt wyjścia do ekspansji i umocnienia pozycji rodzimych producentów. Koncepcja wspólnego stoiska umożliwia budowanie wizerunku polskiej branży mleczarskiej jako podmiotu mającego w swoim portfolio większość znanych na świecie produktów mleczarskich, przekazu marketingowego jako producenta doskonałej jakości artykułów oraz przekazu biznesowego jako solidnego partnera z Europy – powiedział Daniel Dojlidko - koordynator projektu – Kierownik ds. systemów jakości.

Polska branża mleczarska wysyła swoje produkty głównie do krajów Unii Europejskiej, które odpowiadają za około 76% wartości eksportu mleczarskiego z Polski. Wśród największych unijnych odbiorców naszych produktów mlecznych należy wymienić: Niemcy, Czechy, Holandię, Wielką Brytanię, Włochy, Węgry, Słowację, Rumunię.

więcej informacji:

Sial 2018 RSS ALERT    /    targi Sial RSS ALERT    /    Polska Izba Mleka RSS ALERT    /    promocja mleczarstwa RSS ALERT    /    Agnieszka Maliszewska RSS ALERT    /    Daniel Dojlidko RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Zwiedzajacy 2018-10-30 19:47:11
    Wspólne stoisko to jest jedno wielkie nieporozumienie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!