• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Polskie mleko na targach ANUFOOD w Shenzhen

Polska Izba Mleka (PIM) promuje firmy polskiej branży mleczarskiej na jednych z największych targów branży spożywczej ANUFOOD CHINA 2021 w Shenzhen. Na stoisku zorganizowanym przez PIM swoją ofertę prezentuje 5 firm. Ze względu na sytuację pandemiczną, organizatorzy umożliwili przeprowadzenie spotkań B2B na specjalnie przygotowanej na potrzeby targów platformie internetowej.
  • Autor: portalspożywczy.pl/PIM
  • Data: 22-04-2021, 15:02
Polskie mleko na targach ANUFOOD w Shenzhen
Polskie mleko na targach ANUFOOD w Shenzhen

Podczas targów polskie mleko promowane jest w czasie imprez takich jak cooking show, gdzie można napić się kawy z polskim mlekiem.

Oferta polskich firm branży mleczarskiej spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony chińskich kontrahentów. Pierwszego dnia targów na stoiskach Polskiej Izby Mleka odbyło się kilkadziesiąt spotkań chińskich kontrahentów zarówno z przedstawicielami polskich firm obecnymi na targach w Shenzhen, jak i za pośrednictwem platformy internetowej B2B.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Polskie Mleko – między innymi dzięki wieloletnim działaniom Polskiej Izby Mleka na chiński rynku – stało się rozpoznawalną marką dla chińskich importerów i konsumentów. Duże zainteresowanie ofertą polskich firm branży mleczarskiej potwierdza, że pomimo rekordowego wzrostu importu polskich produktów mlecznych do Chin w 2020 roku – tendencja ta może zostać utrzymana także w obecnym roku. W roku ubiegłym, pomimo ograniczeń pandemicznych, import polskich produktów mlecznych do Chin w skali całego 2020 roku – wzrósł o ponad 50%. „To ogromny dowód zaufania do jakości i bezpieczeństwa produkcji polskich produktów branży mleczarskiej” – mówiła w wywiadzie dla chińskich mediów branży spożywczej Dyrektor Biura Polskiej Izby Mleka, wiceprzewodnicząca COGECA Agnieszka Maliszewska. COGECA to największa i uznawana za najbardziej wpływową organizację lobbingową na rzecz mleczarstwa w Europie.

Polskie mleko trafia do Chin w specjalnych kontenerach-chłodniach drogą morską. Coraz częściej jednak importerzy decydują się na transport kolejowy, który skraca czas podróży towarów do niespełna dwóch tygodni.

„Polska Izba Mleka intensywnie wspiera firmy branży mleczarskiej promując informacje o walorach polskiego mleka w Chinach. Intensywne lata pracy przyniosły efekty w ubiegłym roku, ale ważne jest, aby kontynuować te działania. Zapraszamy chińskich importerów, media – do kontaktu z nami. Aktywnie pomagamy polskim firmom w kontaktach z chińskimi partnerami” – dodała Agnieszka Maliszewska.

Targi ANUFOOD w Shenzhen, to jedna z największych imprez promocyjnych importowanej żywności w Chinach. Targi odbywają się w Międzynarodowym Centrum Wystawienniczym w Shenzhen w dniach 21-23.04.2021.

Uczestnictwo w targach Anufood możliwe było dzięki realizacji projektu pt. Targi i wystawy cz.1, sfinansowanemu z Funduszu Promocji Mleka.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!