Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Potencjał bezpośredniej sprzedaży mleka jest ogromny

Według tego co zaobserwowaliśmy, potencjał bezpośredniej sprzedaży mleka jest ogromny, przede wszystkim jest to szansa dla rodzimego rolnictwa na promocję swoich produktów i sprzedaż ich za atrakcyjną cenę - powiedziała serwisowi portalspożywczy Justyna Rydel z firmy EKO - mleko.

Potencjał bezpośredniej sprzedaży mleka jest ogromny
Justyna Rydel, specjalista ds. marketingu firmy EKO - mleko

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 18-04-2011, 11:54

Nie od dziś wiemy, że to, co uzyskują rolnicy z mleczarni, niejednokrotnie ledwie wystarcza na pokrycie samych kosztów produkcji mleka. Naszym zdaniem bezpośrednia sprzedaż mleka klientowi końcowemu nie jest zagrożeniem dla produkcji mleczarskiej. Jest niejako uzupełnieniem i zasileniem rynku produktem, jakiego w tej chwili klient poszukuje. Mam na myśli modę na spożycie produktów naturalnych, nie przetworzonych, a jeśli będą one wysokiej jakości, klient jest skory zapłacić za to więcej - uważa Justyna Rydel.

Z szacunków i obserwacji firmy wynika, że w Polsce jest miejsce na rynku nawet dla 1000 takich automatów. Dla porównania we Włoszech funkcjonuje z powodzeniem ponad 1550 urządzeń, a w Czechach w tej chwili można kupić mleko z 300 mlekomatów.

Gdyby sprawdziły się nasze przewidywania co do ilości mlekomatów na terenie naszego kraju, ich obroty stanowiłyby 1-3 proc. wielkości sprzedaży mleka ogółem w Polsce, co jest w stosunku do produkcji mleczarskiej bardzo niewielką ilością - mówi Justyna Rydel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Justyna Rydel RSS ALERT    /    Eko-mleko RSS ALERT    /    mlekomat RSS ALERT    /    mlekomaty RSS ALERT    /    sprzedaż bezpośrednia RSS ALERT    /    rolnicy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.186.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!