Prezes Ceko: Poprawiła się współpraca z sieciami handlowymi
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 28-06-2017, 14:31

Jego zdaniem, wyraźnie zauważalny jest trend do upraszczania struktury umów o współpracy handlowej. Ważna jest też świadomość kupców coraz większego wyedukowania konsumentów oraz poszukiwania przez nich produktów jakościowych, nie zawierających konserwantów. - Coraz częściej poszukiwane są przez sieci produkty o tzw. czystej etykiecie z walorami tradycyjności, która buduje zaufanie konsumenta. W takim przypadku cena staje się drugorzędnym czynnikiem a na plan pierwszy wysuwane są unikalne cechy produktu – mówi Dariusz Zieliński.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zapytany o różnorakie wypowiedzi nawołujące do obrony polskiego handlu, powiedział, iż mam na ten temat mieszane odczucia. – Z jednej strony chciałbym wspierać polski handel z drugiej jednak często we współpracy z polskimi sieciami borykamy się z problemami zaległych płatności a oczekiwania kupców niejednokrotnie są nieadekwatne w relacji do siły nabywczej. Reasumując w relacjach handlowych najważniejsze jest nastawienie obu stron a nie kraj pochodzenia…. - uważa Dariusz Zieliński.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
mleczna środa
Lokalni dostawcy w sieciach handlowych - czy to naprawdę szansa?
-
Czy otwartość na małych dostawców to pułapka?
-
Polmlek to naturalny nabywca Ceko
-
Prezes ZPPM: Polmlek ma jasną wizję rozwoju
-
Polmlek chce przejąć producenta serów
-
Protest sadowników ws. wymuszania niskich cen jabłek przez sieci handlowe
-
30 proc. produktów mlecznych w Żabce ma lokalne pochodzenie
-
Przewaga konkurencyjna sieci handlowych w mleczarstwie
-
Kaufland kupuje od 50 lokalnych mleczarni
-
Biedronka wsparła mleczarnie, które ucierpiały w lockdownach
komentarze (0)