Prezes Danone: Widzimy dwa kierunki rozwoju marek
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 16-08-2017, 21:26

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Przewidujemy, że ten kierunek będzie kontynuowany, co przełoży się na większe zróżnicowanie oferty w ramach poszczególnych segmentów cenowych czy różnych grup konsumentów. Z pewnością wpłynie to na zwiększenie liczby innowacji w kategorii, która już dziś charakteryzuje się dużą zmiennością oferty a co za tym silną konkurencyjnością – mówi prezes Wojtyna.
Uważa, że taka różnorodność to nowe możliwości dla konsumenta, który z łatwością odnajdzie na rynku swój ulubiony wariant. Rola produktów mlecznych w zdrowej diecie jest nie do przecenienia, podczas kiedy spożycie przez Polaków często kształtuje się poniżej zaleceń ekspertów ds. żywienia. - Dlatego cieszy nas każda inicjatywa, zachęcająca konsumentów do sięgania po produkty mleczne – dodaje.
komentarze (0)