• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes EkoŁukta: Sytuacja na rynku mleczarskim jest bardzo niestabilna

Najtrudniejszą sprawą dla polskiego mleczarstwa jest bardzo mało stabilna sytuacja. Wydawało się, że po wejściu do Unii Europejskiej, biorąc pod uwagę wszelkie reguły rządzące rynkiem unijnym, że ta sytuacja będzie bardziej przewidywalna - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Robert Saluda, prezes Mleczarni EkoŁukta Sp. z o.o.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-05-2010, 12:40
Prezes EkoŁukta: Sytuacja na rynku mleczarskim jest bardzo niestabilna

Tymczasem koniunktura zmienia się rok do roku, lub nawet półrocze do półrocza i trudno przewidzieć jakie będą ceny surowca, ceny produktów w perspektywie dłuższej niż trzy miesiące. - To bardzo utrudnia działalność - mówi prezes Saluda.

Mleczarnia EkoŁukta Sp. z o.o. specjalizuje się w produkcji certyfikowanej żywności ekologicznej.

- Pomimo, że działamy na rynku specyficznym, nadal jesteśmy bardzo związani z rynkiem konwencjonalnym. Nasze ceny nie mogą zbytnio odbiegać od cen produktów konwencjonalnych, ponieważ to grozi nam zmniejszeniem liczby klientów. Stąd te wszystkie problemy, które dotykają producentów czy przetwórców konwencjonalnych, także nas dotyczą - zaznacza Robert Saluda.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Mleczarnia EkoŁukta Sp. z o.o. jest niedużym przedsiębiorstwem mleczarskim położonym pomiędzy Olsztynem, a Ostródą. W skali miesiąca zakład produkuje około 30-35 ton produktów ekologicznych takich jak twarogi, jogurty czy kwaśne mleko.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Dr Andrzej Fetliński- Food Concept, afetlinski@gmail.com 2010-05-22 11:58:30

    ... i prawdopodobnie należy przyjąć, iż sytuacja pozostanie zmienna, zmienność to cecha współczesnej gospodarki. Można się też spodziewać zmian, które diametralnie zmienią warunki funkcjonowania całej branży mleczarskiej.

    Odpowiedz
  • rolnik do szpiku kości 2010-05-22 17:46:22

    mamy dziki zachód , nazwany wolnym rynkiem , rządzi ogólnie finansjera , ukryta za funduszami , korporacjami , reprezentowana przez dobrych prawniów --- nie wiemy kto tak naprawde za tym systemem stoi, człowiek i jego praca to przedmiot ,liczy sie zysk , zatajenie kasy... wspomianych funduszy ładnie nazwanych i ulokowanie ich na kontach , poza zasięgiem osób zainteresowanych //// im wiecej mówi się o wolności i wolnym rynku , tym mniej zwykły człowiek ma do powiedzenia , staje się coraz częściej wyrobnikiem za coraz mniejsze pieniądze i co najgorsze na własnej ziemi z dziada pradziada !!! przykre /// gziedzie ta wolność ,, solidarność,, sprawiedliwośc społeczna --został etos i mit !!!!!

    Odpowiedz
  • Piotr 2010-05-23 21:06:26

    No faktycznie. Jak się przerabia dziennie 1200 litrów mleka to te zmiany koniunktury co pół roku mogą człowieka zaskoczyć. Najśmieszniejsze są wypowiedzi tych panów Prezesów, co to za wszelką cenę chcą czymś błyskotliwym się wykazać, ale wejście w szczegóły brutalnie demaskuje efekty ich biznesowych \"osiągnięć\".

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!