Prezes Hochland: Trudno wyobrazić sobie Hochland bez Polski
Hochland bardzo dobrze ocenia swoją dotychczasową działalność w Polsce. Z punktu widzenia całej grupy inwestycja w rynek polski to jedna z najbardziej trafionych decyzji. Trudno wyobrazić sobie Hochland bez Polski - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Migrała, nowy prezes Hochland Polska.

Oczywiście w ramach tych ponad 15 lat obecności na rynku w Polsce nie wszystkie decyzje były pewnie trafione, ale dominująca pozycja - najpierw w serach topionych, potem kolejnych segmentach - była budowana z sukcesem i konsekwentnie przez wiele lat.
Jacek Migrała podkreśla, że Hochland jest proaktywny, otwarty na komunikacje, zawsze z inicjatywą, kształtuje pozytywne oblicze rynku - jako kapitan kategorii. - Nasza strategia ma wpisane wymienione elementy jako fundamentalne i zasadnicze filary firmy, bez tego trudno realizować wytyczone cele i podążać w obranym kierunku. Mamy pełne kompetencje, zaplecze technologiczne, jesteśmy ekspertem w dziedzinie serów, a przede wszystkim lubimy to co robimy - jeszcze nie raz zaskoczymy rynek! Jesteśmy i będziemy konsekwentni w budowaniu swojej stabilnej pozycji innowacyjnego lidera rynkowego - mówi prezes Hochland.
Chcemy, aby nasze marki Hochland, Almette, Valbon, Patros nadal walczyły miksem jakości i innowacyjności z dodatkiem rynkowego profesjonalizmu - dodaje.
Czytaj także:
Prezes Hochland: Perspektywy dla mleczarstwa są dobre
Hochland za zniesieniem kwot mlecznych


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.