Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes Infodome: Mleczarstwo potrzebuje jednej dobrej kampanii społecznej

Trzeba przyzwyczajać społeczeństwo, zwłaszcza młodych ludzi, do picia mleka. Do tego celu potrzebna jest jedna dobra kampania społeczna - mówiła podczas II Forum Rynku Spożywczego Joanna Nowak, prezes Infodome.

Prezes Infodome: Mleczarstwo potrzebuje jednej dobrej kampanii społecznej

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 14-12-2009, 11:18

- Nie trzeba robić kilka mniejszych czy słabszych kampanii. Wystarczy jedna dobra i odpowiednio dofinansowana, która miałaby poparcie wszystkich zainteresowanych środowisk branży mleczarskiej i zdrowotnej - uważa Joanna Nowak.

- Młodzież trzeba przekonać, że mleko jest zdrowe. Gdy dzieci są przekonane, że picie mleka jest zdrowe, modne, to nawet gdy nie będą go piły w szkole, będą chciały je kupić i pić w domu. Badania wykazują, że kiedy dzieci przestają pić mleko, a wybierają np. cole, to mleko jest eliminowane z diety całej rodziny. Potwierdzają to badania, że jest to główną przyczyną odejścia od picia mleka przez rodziny - mówiła prezes Infodome.

Joanna Nowak podkreślała, że jest to wyzwanie dla Funduszu promocji mleka i całej branży mleczarskiej. - Jeśli nie nauczymy dzieciaki picia mleka, to skutki tego zaniedbania będziemy boleśnie odczuwać w przyszłości - dodaje.

- Chciałam także zwrócić uwagę, że w zeszłym roku robiliśmy badania, dlaczego konsumenci rezygnowali z picia mleka. Po emisji programu nt. szkodliwości mleka, wielu ludzi rzeczywiście zrezygnowało z niego. Powinniśmy stawiać na edukacje i na jakość. Pierwszy raz od 10 lat na pierwszym miejscu nie były względy cenowe, ale zdrowotne - mówi prezes Nowak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Joanna Nowak RSS ALERT    /    Infodome RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT    /    spożycie mleka RSS ALERT    /    kampania społeczna RSS ALERT

KOMENTARZE (13)

  • Mlekołak 2009-12-15 11:41:02
    Ciekawe, że Pani Prezes, nie zauważa jednej z najlepszych kampanii wizerunkowych jaką jest kampania \"Pij mleko, będziesz wielki\". Trwa ona już kilka lat, a efekty mierzone świadomością marki \"mleko\" w stosunku do kosztów są rewelacyjne. Kampania ta ma tylko jedną \"wadę\", jest robiona przez ludzi, którzy faktycznie chcą coś w tym temacie zrobić, a nie tylko zarobić , co powoduje, że jej finnasowanie nie odbywa się z Funduszu Promocji Mleczarstwa. Tak na marginesie, to jest tylko jeden sposób, aby picie mleka stało się modne. Marketingiem i sprzedażą powinna zająć się znana firma o inicjałach CC. :-)
  • Witek 2009-12-15 13:38:22
    Rzeczywiście Pani Nowak wyraźnie insynuje iż kampania \"Pij Mleko, Będziesz Wielki\" to mały pikuś którego nikt nie zauważył. Pewnie chciałaby aby inna firma zrobiła to \"lepiej\" a przy okazji parę złotych wpadnie do tej czy tamtej kieszeni. Na jej nieszczęście kamapani \"Pij Mleko...\" ma bardzo dobre rezultaty. I świadomość picia mleka u najmłodszych się zdecydowanie porawiła. A to że Fundusz Promocji Mleczarstwa nie wyłożył na tą kampanię ani złotówki to ja uważam za Skandal i to przez duże \"S\". Ciekawe co na to mój ulubiny minister RiRW? Jeśli do tej pory FPM nie wymyśłił nic lepszego od tej kampanii to albo powinno się siedzieć cicho albo podać do dymisji.
  • L'Osservatore 2009-12-15 20:28:07
    Moim zdaniem, po pierwsze: cytowana Pani nie \"insynuuje\" tylko mówi wprost. Po drugie, Infodome, to nie agencja reklamowa, która tę i czy inną kampanię zrobi lepiej i skasuje- bo to biuro analityczne rynku mleka i takich możliwości (ani chyba ambicji) nie ma. Po trzecie: mamy i \"Szklankę mleka\", \"Mleko z klasą\", kampanie poszczególnych sieci (Biedronka \"Mleczny start\") i wspomnianą \"Pij mleko, będziesz wielki\". I wydaje mi się- choć oczywiście, mogę się mylić- że o to właśnie chodziło Pani Cytowanej. Czy zgadzam się z opinią, że jedna duża kampania i jeden frontalny atak byłby lepszy- to już inna sprawa. Tak, CC..... Oczami wyobraźni już widzę te misie polarne, obserwujące na biegunie spadające gwiazdy i sączące z butelki o znajomych kształtach....mleko :-) Pięknie. :-P
  • Mlekołak 2009-12-16 09:09:11
    I o to chodzi. I misie białe i mleko białe, a jak dodamy do tego czerwoną etykietę na butelce, to mielibyśmy \"Polskie Mleko\" :-)
  • Witek 2009-12-16 10:51:59
    Ciekawe jest to iż osoby na pewnych stanowiskach zawsze mówią tak iż przeciętny człowiek ma problem ze zrozumieniem tego co dany delikwent(ka) miał na myśli. Chyba wszyscy mieli problem w szkole z gramatyką i merytorycznością wypowiedzi (takie mam wrażenie). Po drugie zawsze mnie uczono iż jeżeli mam inny pomysł albo się nie zgadzam z daną rzeczywistością to najpierw się krytykuje a potem proponuje inne, ciekawsze rozwiązanie. A tu proszę \"trzeba zrobić\", \"trzeba przekonać\" to często powtarzane słowa. I ani zdania JAK TO ZROBIĆ. Dlatego proponuję aby do momentu jasnego sprecyzowania myśli Pani Nowak i jakiejś sensownej propozycji rozwiazania problemu, nie komentować tego artykułu. Gdyż nie wiemy co Pani miała na myśli i o jakie rozwiązania jej chodziło? I czy poparte to jest analizami czy tylko słowem \"wydaje się\"?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.213.192.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!