Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Prezes Infodome: Produkty mleczarskie są wrażliwe cenowo

Artykuły mleczarskie są wrażliwe cenowo. Konsument kupuje więcej kiedy są one tańsze. Dobrym przykładem jest ser żółty podpuszczkowy, którego spożycie wzrosło w 2008 i na początku 2009 roku, gdy było on tańszy. W momencie gdy był droższy w 2007 roku, konsument wybiera substytut. Woli za tę samą cenę kupić szynkę - powiedziała podczas II Forum Rynku Spożywczego Joanna Nowak, prezes Infodome.

Prezes Infodome: Produkty mleczarskie są wrażliwe cenowo

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 03-12-2009, 09:58

- Są artykuły, jak mleko, przy wyborze których cena nie odgrywa większej roli. Jeśli chodzi o mleko cena nie ma wpływu na konsumpcję. Ma natomiast moda i przeświadczenie o zdrowotnym działaniu - mówiła Joanna Nowak.

Trzecią grupą są produkty wysokoprzetworzone jak serki, jogurty, itp. One są jakościowo wrażliwe. Konsumenci są skłonni je kupić i zapłacić za nie więcej gdy są przekonani, że ich jakość jest wysoka. Przyglądaliśmy się wynikom finansowym za 2008 rok i najlepsze wyniki miały Irmy, które dostarczały na rynek wyroby galanteryjne - zauważa prezes Nowak.

- Chciałam zwrócić uwagę, że w zeszłym roku robiliśmy badania, dlaczego konsumenci rezygnowali z picia mleka. Po emisji programu nt. szkodliwości mleka, wielu ludzi rzeczywiście zrezygnowało z niego. Powinniśmy stawiać na edukacje i na jakość.
Pierwszy raz od 10 lat na pierwszym miejscu nie były względy cenowe, ale zdrowotne - dodaje Joanna Nowak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Joanna Nowak RSS ALERT    /    Infodome RSS ALERT    /    konsumpcja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.75.30
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!