Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mleko

Prezes Jogo: Wierzę, że odrodzi się rynek galanterii mleczarskiej

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 25-10-2013, 14:59
Obecnie rynek galanterii mleczarskiej jest w kryzysie. Wpływa na to ogólna zła sytuacja gospodarcza kraju, rosnące bezrobocia, ale także wysokie ceny mleka. Nie mniej wierzę, że odrodzi się rynek galanterii - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Krzysztof Jankowski, prezes Jogo, Łódzkiej Spółdzielni Mleczarskiej.
Prezes Jogo: Wierzę, że odrodzi się rynek galanterii mleczarskiej
Krzysztof Jankowski, prezes Jogo, Łódzkiej Spółdzielni Mleczarskiej /fot.PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jego zdaniem, jeśli upadną polscy producenci galanterii mleczarskiej, to natychmiast na ich miejsce wejdą firmy zagraniczne. - Polscy konsumenci odczują to przede wszystkim po znacznym wzroście cen produktów takich jak jogurty, serki itp. Ponadto polska galanteria zawiera znacznie mniej dodatków niż analogiczne wyroby zagraniczne - zaznacza Krzysztof Jankowski.

W jego ocenie obecna sytuacja producentów galanterii nie jest dobra. - Teraz jest koniunktura na produkty eksportowe, natomiast galanteria to przede wszystkim rynek wewnętrzny, który jest teraz bardzo trudny. Rośnie bezrobocie, przez co ludzie nie mają pieniędzy i ograniczają konsumpcję lub wybierają tańsze alternatywy - mówi.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (4)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Lech 2013-10-26 10:47:53

    Mieszkam w Dubaiu i rynek galantrerii mlecznej jest bardzo rozbudowany. Jest tu kilku producentow lokalnych ale jest duza liczba importowanych produktow. Zachecam Pana Prezesa do wejscia na ten rynek (rowniez Qarat, Bahrain, Oman czy Saudi) z galanteria mlecznej. Jezeli bedzie wlasiwa jakosc i dobra cena to sukces gwarantowany!

    Odpowiedz
  • amator 2013-10-26 19:17:58

    Niestety Polacy nie potrafią jeszcze przed zakupem sprawdzić gdzie dany produkt został syprodukowany: PL czy D, NL, itp....

    Odpowiedz
  • s 2013-10-28 13:09:49

    Komentarz został usunięty za złamanie regulaminu forum.

    Odpowiedz
  • JARTON 2013-10-30 21:42:01

    MOIM ZDANIEM JOGO TO JEDNA Z CZOŁOWYCH FIRM W POLSCE JEŚLI CHODZI O JAKOŚC PRODUKTÓW . NIESTETY NASI KONSUMENCI NIE POTRAFIĄ DOCENIĆ BARDZO DOBREGO POLSKIEGO PRODUKTU . SĄ ZAPATRZENI W CHŁAM Z REKLAMY , KTÓRY IM WPYCHA DUŻY KONCERN . PROSZĘ MI WIERZYĆ , ŻE GDYBY POLSKIE MLECZARNIE I MASARNIE MIAŁY LEPSZYCH MARKETINGOWCÓW TO WIĘKSZOŚĆ ZAGRANICZNYCH KONCERNÓW POZA WYJĄTKAMI NIE MIAŁA BY SZANSY TU SPRZEDAWAĆ SWOICH PRODUKTÓW .SZKODA , ŻE ŚWIADOMOŚC POLSKIEGO KONSUMENTA JEST TAKA NISKA . ŚWIADOMEGO WYBORU POWINNO SIĘ KONSUMENTÓW UCZYĆ JUŻOD DZIECIŃSTWA , OT CHOĆBY PRZEZ TAKIE PROGRAMY JAK ,,WIEM CO JEM " . MOŻE WTEDY NIE BYŁOBY TERAZ TEJ DYSKUSJI

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!