Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes KSM: Więcej środków z FPM powinno iść na bezpośrednią promocję mleka

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 07-07-2017, 12:59
Moim zdaniem, jednak więcej środków z Funduszu Promocji Mleka powinno być przeznaczonych na bezpośrednią promocję mleka, także z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod i środków przekazu – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Klemens Ciesielski, prezes Krajowego Stowarzyszenia Mleczarzy.
Prezes KSM: Więcej środków z FPM powinno iść na bezpośrednią promocję mleka
Klemens Ciesielski, prezes KSM

Mam na myśli m.in. media społecznościowe. Trzeba tam pokazywać, że mleko jest zdrowe – dodaje prezes Ciesielski.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Prezes KSM docenia jednak fakt, że Fundusz Promocji Mleka w ogóle jest i działa. - Z punktu widzenia Krajowego Stowarzyszenia Mleczarzy pomaga nam uczestniczyć w organizacjach międzynarodowych, gdyż sami nie bylibyśmy w stanie opłacić składek członkowskich. Dzięki temu możemy uczestniczyć w różnych wydarzeniach czy konsultacjach – mówi Klemens Ciesielski.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!