Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Prezes KZSM: Mleczarstwo powinno konsolidować się w ramach handlu

Dzisiaj najważniejszym problemem jest próba skonsolidowania się i próba stworzenia jednego handlu. Jest to możliwe np. poprzez stworzenie jednej firmy czy stworzenia spółdzielni osób prawnych. Łączenie się często oznacza likwidację, gdyż traci się markę, własną tożsamość. Konsolidacja handlowa jest lepsza, gdyż nikt nic nie traci, a powoływana jest nowa forma - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Waldemar Broś, prezes KZSM.

Prezes KZSM: Mleczarstwo powinno konsolidować się w ramach handlu

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
Data: 16-02-2010, 11:18

Myślę, że rok 2010 zapowiada się lepszy dla mleczarstwa niż 2009. Jeśli pierwsze półrocze będzie takie jak druga połowa 2009 roku, to wydaje mi się, że pewne próby dalszej konsolidacji będą następować. Czekamy także na środki i możliwości, które pozwoliłyby konsolidować się w ramach handlu. O tym głośno mówi minister Sawicki. Aby tylko jak najszybciej te środki zostały uruchomione - podkreśla Waldemar Broś.

Zdaniem prezesa Brosia, trzeba wyjaśnić pewne sprawy związane z mechanizmami wsparcia. - Była mowa, że taki podmiot mógłby dostać nawet do 50 mln zł, oczywiście drugie 50 mln musiałby mieć swoje. Na takie rozwiązanie jest przygotowana Spółdzielnia Obrotu Towarowego w Białymstoku. Firma ta poczyniła wszelkie kroki aby wejść w dalszy etap konsolidacji handlu. Jej właścicielami są tylko spółdzielnie z województwa podlaskiego oraz KZSM - mówi szef związku spółdzielni mleczarskich. Równocześnie podkreśla, że gdyby zbudować nową platformę handlową, to musiałaby się zajmować szeroką działalnością handlową tj. Asortyment musiałby obejmować cały przekrój produktów spożywczych, od mleczarskich po mięsne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Waldemar Broś RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • juzekmichalski 2010-02-17 13:50:35
    A Prezes KZSM powinien się konsolidować w ramacch swojej działki emerycko-warzywnej
  • producent mleka 2010-02-18 22:31:17
    panie , Broś czegoś tu nie rozumiem, w dzisiejszym agrobiznesie , mówił Pan, iż art. mlecz. idą w dół, że grozi nam powtórka z 2008 r , no i pocieszył Pan nas rolników ,że ceny za surowiec spadną. Mam pytanie , czy to jedyna recepta , aby zniwelować straty , a raczej ciut mniejsze zyski mleczarni , czy zawsze musicie jechać po tych biednych chłopach ?!Mam rozwiązanie tym rzem szukajcie dodatkowych środkow obniżając wynagrodzenia wszyskich waszch poracownikow łącznie z Panem o 40 - 30 % , tak jak nas załatwiliście ! Jeszcze ceny za surowiec nie wróciły do normalnośi , a Pan śmie pisać podobne scenarisze , weżcie się na tych stołkach do roboty , bo na razie zachowujecie się jak w letargu , kazda inicjatywa spóżniona przynajmniej o poł roku ! Do prowadzicie , ze Polska stanie się importerem mleka i art. ml. !!!!!!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!