Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Prezes KZSM: Naszym obowiązkiem jest pozyskiwać pieniądze z Unii

Ktokolwiek zaniedbuje pozyskiwanie środków z UE, powinien się zastanowić się, czy jest naprawdę potrzebny w danej branży. Nie mamy prawa zaniedbać możliwości pozyskania pieniędzy z kasy unijnej. Gdybyśmy mieli już spożycie na poziomie średniej unijnej, czyli około 350 kg na osobę, moglibyśmy pofolgować, ale w obecnej sytuacji nie mamy takiego prawa - powiedział dla serwisu portalspozywczy.pl Waldemar Broś, prezes KZSM.

Prezes KZSM: Naszym obowiązkiem jest pozyskiwać pieniądze z Unii

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
Data: 10-02-2010, 11:07

Chcę także zwrócić uwagę na fakt, że środki jakimi będzie dysponował Fundusz Promocji Mleka będą bardzo skromne w skali kraju. Będzie to tylko około 9,5 mln zł, o ile wszystkie pieniądze wpłyną. Dlatego nie chcemy brać pieniędzy z Funduszu, które są mozolnie zbieranie od naszych podmiotów, a będziemy zabiegać o środki unijne - podkreśla prezes KZSM.

Osoby, które znają się na promocji wiedzą, że pieniądze Funduszu w skali kraju są naprawdę zbyt skromne. Dlatego jest naszym obowiązkiem, ale także każdego, kto chce cokolwiek zrobić dla polskiego mleczarstwa, to sięgać, a nawet wydzierać wszelkie możliwe pieniądze z Unii Europejskiej. Przecież Polska płaci bardzo dużą składkę, bo dziewiątą w skali całej Unii. Wyprzedzamy o sześć pozycji starą piętnastkę, więc kraje dużo bogatsze od nas - mówi prezes Broś.

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich chce zrobić drugą edycję programu Stawiam na Mleko. - Złożyliśmy koncepcje programu do ARR, zaleciła nam pewne uzupełnienia, zostały one zaniesione i podpisane przeze nie. Program opiewa na 3 lata, na sumę 3,6 tys. euro. Jest to program zdecydowanie tańszy od poprzedniego, gdyż pierwsza edycja kosztowała około 10 mln euro. Zasady chcemy pozostawić te same, czyli stawiamy na pracę u podstaw. Kampania miałby się ponownie opierać na dojeździe do szkół oraz organizacja pikników tematycznych. Czyli chcemy poprzez zabawę budować wiedzę o mleku - mówi Waldemar Broś.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Waldemar Broś RSS ALERT    /    KZSM RSS ALERT    /    Stawiam na Mleko RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Mlekołak 2010-02-12 14:55:57
    A co i komu dała kampania stawiam na mleko 1 ?????
  • uważający co spożywa 2010-02-17 01:12:03
    reklama dźwignią handlu, więc reklamujmu i nie oglądajmu ochydnych reklam mlekowity. Widziałem reklame stawiam na mleko (chyba 1) w tv - zajebista. Ciekawe kto za tym stoi

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.10.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!