Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Prezes KZSM: Za mało pieniędzy w FPM

Fundusz Promocji Mleka ma za mało pieniędzy, aby starczyło na wszystkie potrzeby i dla wszystkich zainteresowanych. Zbyt skromna ilość środków w FPM wstrzymuje złożenie do ARR programu Stawiam na Mleko II - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Waldemar Broś, prezes KZSM.

Prezes KZSM: Za mało pieniędzy w FPM
Waldemar Broś, prezes KZSM

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 28-09-2011, 12:46

Program Stawiam na Mleko II jest przygotowany do złożenia w Agencji Rynku Rolnego. - Jedyna rzecz, która uniemożliwia jego złożenie, to fakt, że nie mamy zapewnionego współfinansowania z Funduszu Promocji Mleka - mówi Waldemar Broś.

Jak powiedział serwisowi portalspożywczy.pl wartość programu Stawiam na Mleko II wynosi 10 mln zł. Z tego 20 proc. musi zapewnić branża, czyli w tym wypadku FPM, 30 proc. budżet państwa, a 50 proc. pochodzi z funduszy europejskich, po akceptacji programu przez Komisję Europejską.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nie będzie proste uzyskać dla naszego programu środki z FPM, gdyż Fundusz ma zaledwie dziewięć milionów, a dofinansowanie ubiegają się projekty o łącznej wartości 21,5 mln zł. Nie mniej, jeśli inny program, który przyczyni się do wzrostu konsumpcji mleka, a tym samym dobrze przysłuży się polskiemu mleczarstwu, uzyska dofinansowanie i będzie odpowiednio realizowany, to też będę zadowolony - mówi prezes Broś.

Podkreśla równocześnie, że jeśliby wszystko poszło dobrze, to Stawiam na Mleko II byłoby realizowane już w przyszłym roku.

- Jestem przekonany, że to m.in. naszemu programowi Stawiam na Mleko udało się zwiększyć spożycie mleka i jego przetworów w Polsce. Mamy większy wzrost konsumpcji mleka niż UE-15, gdzie w ciągu roku spożycie wzrasta około 2,5 litra na osobę, podczas gdy w Polsce mamy wzrost około 3,5 litra - mówi szef KZSM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Waldemar Broś RSS ALERT    /    Stawiam na Mleko RSS ALERT    /    spożycie mleka RSS ALERT    /    Fundusz Promocji Mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.76.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!