Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes Lacpolu: Fundusz Promocji Mleka nie działa

Krytykowałem kwoty mleczne, bo to był czysty nonsens. Poza nakładem pacy ludzkiej, nic nie dawały. Tak samo krytykuję teraz Fundusz Promocji Mleka. Uważam, że jeśli ma istnieć w takim wydaniu, to lepiej, żeby go nie było – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu.

Prezes Lacpolu: Fundusz Promocji Mleka nie działa
Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu /fot.żelaznastudio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 07-01-2016, 10:45

Prezes Lacpolu bardzo krytycznie ocenia działanie Funduszu Promocji Mleka. - Uważam, że te ogromne środki są zmarnowane. Nie są używane na promocje spożycia mleka, na pokazanie jego walorów, ale na część organizacyjną, która powinna być finansowana ze środków każdej firmy. Dopłaty do różnych wystaw, dopłaty do różnych kongresów, do innych spraw, których nie chcę wymieniać – to jest marnowanie środków – uważa Kazimierz Łoś.

W jego opinii, jeśli ktoś chce się wystawiać, to powinien to sam finansować. Pieniądze zebrane na tym funduszu powinny być skierowane albo co jakiś czas na promocję określonego produktu np. na masła czy jogurtu, albo zachęcanie do spożycia mleka i pokazanie jego walorów. - Problem zbyt niskiego spożycia mleka jest tak samo problemem poszczególnych firm, jak i całego państwa. Mleczarstwo ma płacić na fundusz, ale nie ma z tego faktycznie żadnych korzyści – mówi prezes Łoś.

Uważa, że trzeba zmienić system zarządzania. Obecnie w radzie zarządzającej są zarówno producenci jak i przetwórcy. - To samo w sobie jest słuszne. Uwagi można mieć do formy i celu wykorzystywania tych pieniędzy. Decydować powinni, ci, których dotyczy to bezpośrednio. Ja jestem bardzo niezadowolony z działania FPM i wszędzie to podkreślam – mówi Kazimierz Łoś.

Równocześnie zaznacza, że owszem, fundusz taki jest potrzebny, ale w innej postaci. - W takiej, która promowałaby rzeczywiście spożycie mleka w szerokim aspekcie, a nie na różnorakie wyjazdy i dopłaty. Środki, jakimi dysponuje fundusz nie przyprawiają o zawrót głowy, ale dobrze wykorzystane byłyby wystarczające – uważa prezes Lacpolu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kazimierz Łoś RSS ALERT    /    Lacpol RSS ALERT    /    Fundusz Promocji Mleka RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.61.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!