Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes Lacpolu: Zbyt wiele środków z FPM idzie na działalność organizacyjną

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 19-10-2012, 12:43
Fundusz Promocji Mleka miał finansować promocje mleka, a zbyt wiele środków jest wydawanych na różnego działalność organizacyjną - powiedział podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu.
Prezes Lacpolu: Zbyt wiele środków z FPM idzie na działalność organizacyjną
Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu /fot. żelaznastudio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Mimo, że prowadzone są działania promocyjne, zbyt wiele pieniędzy z Funduszu Promocji Mleka jest wydawanych przez organizacje branżowe na inne działania, nie związane bezpośrednio z promocją.

Tak długo jak nie będzie jednego związku, jednej wspólnej organizacji branżowej reprezentującej całe polskie mleczarstwo, będzie chaos tak w promocji mleka i innych obszarach - powiedział Kazimierz Łoś.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!