Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Prezes Mlekovity: Chcemy być firmą globalną - to od lat nasz cel

Strategia Grupy Mlekovita od lat jest niezmienna – jest nią bycie firmą globalną. Dzięki dokonywanym inwestycjom i rosnącemu eksportowi nasza firma dynamicznie się rozwija, umacniając się na pozycji lidera branży w Europie Środkowo-Wschodniej. To zasługa codziennej pracy 5 000 wykwalifikowanych pracowników przy ponad 180 liniach produkcyjnych w 21 zakładach produkcyjnych. Codziennie przetwarzamy w nich 8 milionów litrów najlepszego mleka, dostarczanego przez 15 000 polskich rolników - powiedział srwisowi portalspożywczy.pl Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Mlekovity.

Prezes Mlekovity: Chcemy być firmą globalną - to od lat nasz cel
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 08-03-2021, 13:36

Konsekwentnie rozwijany asortyment Mlekovity, liczący już ponad 1 000 produktów mlecznych najwyższej jakości, znany jest nie tylko w Polsce, ale i szeroko na świecie.

W 2020 roku, pomimo trudnej sytuacji rynkowej oraz zawirowań związanych z pandemią Covid-19, Grupa Mlekovita osiągnęła kolejny rekord – ponad 5,6 mld zł przychodu. Wartość eksportu wyniosła zaś 1,6 mld zł. Mlekovita eksportuje wytwarzane przez siebie produkty w sumie do 167 krajów. Codziennie poza granice Polski wysyłamy średnio 150 kontenerów z produktami. Co miesiąc dostarczamy na rynek krajowy i zagraniczny m.in.: 60 mln l mleka, 8 tys. ton serów, 6 tys. ton masła, 10 tys. ton proszków mlecznych. Jesteśmy m.in. głównym światowym dostawcą odtłuszczonego mleka w proszku w ramach rządowego kontraktu z Algierią.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Ważnym krokiem w rozwoju firmy było uruchomienie w 2020 r. nowego kanału sprzedaży. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy w dobie pandemii chętnie wybierają bezpieczne zakupy w sieci, Mlekovita uruchomiła dwa sklepy internetowe: sba.com.pl z artykułami o dużej zawartości białka i mlekovitka.pl, oferujący szeroki asortyment produktów mleczarskich marki Mlekovita oraz szereg innych artykułów spożywczych i przemysłowych. Jako jedyni oferujemy możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju.

Rekordowe przychody w 2020 r. to zasługa m.in. obserwacji rynku i odpowiedzi na jego potrzeby, a także wynik konsekwentnych inwestycji w rozwój bazy technicznej, technologicznej i produktowej, na które w 2020 r. firma przeznaczyła 100 mln zł. Dzięki nim możliwe było rozpoczęcie produkcji nowych artykułów spożywczych. W 2020 roku rozwinęliśmy nasz asortymentu o ponad 30 nowych produktów.

Jako pierwsza i dotąd jedyna firma w Polsce rozpoczęliśmy produkcję batoników twarogowych marki MiaMu w naszym zakładzie w Pilicy. Z kolei w oddziale w Świeciu ruszyła linia do produkcji mleka zagęszczonego w tubkach pod marką Wypasione i masy krówkowej pod marką Kajmak Kuchmistrza. Kontynuowaliśmy także prace nad rozwojem linii produktów bez laktozy, rozszerzając ją o m.in. o jogurt Polski bez laktozy w dwóch wariantach smakowych – gruszka i truskawka w kubku 150 g. W ramach testu wprowadziliśmy także nową linię dań gotowych Bistro Minutka – paluszki serowe w panierce. W bieżącym roku planowany jest jej rozwój.

Mlekovita rokrocznie rozwija również asortyment oferowanych serów. Jako lider na rynku posiadamy największy w Europie, unikalny wybór produktów. Nasze sery nie zawierają konserwantów. Rozwijamy kategorie serów długodojrzewających, bez laktozy, regionalnych i ekologicznych. Wprowadzamy również szereg innowacji produktowych, oprócz paluszków serowych także ser Cheddar, w tym ser Cheddar topiony z przeznaczeniem do burgerów.

W 2021 roku dla wielbicieli mlecznych specjałów marki Mlekovita planujemy dalsze rozwijanie asortymentu – m.in. o kawy z mlekiem i naturalne mleczne lody. Natomiast w przypadku produktów DarPro i mleko acidofilne komunikację rozszerzono o informację, że wspomagają one odporność”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    strategia Mlekovity RSS ALERT

KOMENTARZE (16)

  • Marek 2021-03-08 14:24:04
    I bardzo dobrze :)
  • Ed 2021-03-08 15:05:44
    Grunt to mierzyć wysoko, bo tylko dzięki temu można się dalej rozwijać
    • Oj 2021-03-08 22:13:25
      Będzie z czego spadać...:)
  • Kotik 2021-03-09 08:29:11
    idzie im to całkiem nieźle, eksport mają serio ogromny
    • Krzysiek 2021-03-11 11:50:58
      Gdzie eksportują właściwie?
  • krakoviak 2021-03-10 09:08:58
    Firma z taka renomą na pewno sobie poradzi na arenie międzynarodowej
  • Nie lubię stonki 2021-03-10 10:56:05
    O kółeczko wzajemnej adoracji cool.mlekovita ma nie zadobre produkty. Np sery żółte nie mają polotu smaku i jakości do holenderskich i niemieckich. Może najpierw to naprawić
    • Monia123 2021-03-12 09:32:06
      Ja tam lubię, ale kwestia gustu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.174.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!