Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Prezes Mlekovity: Chcemy być wszędzie (wywiad)

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 23-08-2022, 16:52
Z Dariuszem Sapińskim, prezesem Mlekovity, rozmawiamy na temat obecnej i przyszłej sytuacji na rynku mleka, oraz o projektach rozwojowych Mlekovity i przyszłości firmy.
Prezes Mlekovity: Chcemy być wszędzie (wywiad)
Chcemy być wszędzie - mówi Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Czy wzrost inflacji i drożyzna w sklepach może zmniejszyć konsumpcję mleka i przetworów mlecznych?

Dariusz Sapiński: Mleko to podstawowy pokarm w życiu człowieka – już starożytni wiedzieli, że jest najdoskonalszym, najbardziej wartościowym i najbardziej kompletnym pokarmem, jaki stworzyła natura. W zaleceniach Ministerstwa Zdrowia i Piramidzie Zdrowego Żywienia mleko i produkty mleczarskie stanowią ważny składnik codziennej diety. Sami Polacy również doceniają walory odżywcze mleka, dzięki czemu zainteresowanie produktami mleczarskimi w naszym kraju stale rośnie. Dostrzeżono w nich szansę na wsparcie zdrowia czy zwiększenie odporności. Coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na prozdrowotne walory codziennego spożywania nabiału, wpływając na wzrost popytu. Musimy jednak pamiętać, że przyszło nam żyć w trudnych czasach, co wpływa zarówno na produkcję, jak i konsumpcję mleka i jego przetworów. Niemniej znaczenie mleka w produkcji i przetwórstwie jest na tyle istotne, że zajmuje ono bardzo wysoką pozycję w gospodarce żywnościowej kraju.

- Jakie grupy produktowe z Państwa asortymentu zyskują na rynku, a które tracą? Jak układa się współpraca z branżą HoReCa?

Dariusz Sapiński: Dysponujemy bardzo szerokim wachlarzem produktów mleczarskich, największym ich asortymentem w Europie. Dostępny jest w wielopłaszczyznowej sprzedaży – od małych sklepików po wielkopowierzchniowe markety, od sprzedaży w formie tradycyjnej po sprzedaż w internecie. Pracujemy nad tym, by cały nasz asortyment zyskiwał na rynku – zarówno produkty topowe jak mleko Wypasione i Polskie, masło Polskie, masło klarowane, śmietany i śmietanki Polskie, twarogi, sery Sokół, Polski z dziurami, długodojrzewające Diamenty Konesera czy pleśniowe la Polle, ale i szereg nowości. Tylko w tym roku pojawiły się m.in. Wypasione caffe latte i cappuccino, Favita w plastrach w 3 wariantach smakowych, Favita do grillowania i sałatek, śmietanka 30% bez laktozy, batoniki MiaMu w polewie toffi, śmietana termizowana 18% w tubie czy skyr w 3 wariantach smakowych w linii Super Body Active.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!