• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Mlekpolu: W nowy rok wchodzimy z umiarkowanym optymizmem

Ostatnie 12 miesięcy zamykamy spektakularną cyfrą 1 770 000 000 litrów skupionego mleka wyłącznie od własnych dostawców, co jest rekordem w historii polskiego mleczarstwa. Miniony rok zakończymy również najwyższą w historii wartością eksportu. Wolumen sprzedaży naszych wyrobów poza granice Polski wzrósł o ponad 30 proc. w porównaniu do roku ubiegłego – mówi Edmund Borawski, prezes Mlekpolu.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 02-01-2018, 10:09
Prezes Mlekpolu: W nowy rok wchodzimy z umiarkowanym optymizmem
Edmund Borawski, prezes Mlekpolu /fot. PTWP

Podkreśla znaczenie innowacji w polityce firmy. - Mlekpolowski Instytut Innowacji i Przemysłu Mleczarskiego permanentnie monitoruje trendy na rynku spożywczym i pracuje nad dostosowaniem ich do oczekiwań i potrzeb konsumentów. W tym roku przed producentami mleka stanęło kolejne wyzwanie - przejście na pasze bez GMO. Spełniamy wymagania rynku. Konsument jest dla nas najważniejszy, bez niego nasza praca nie miałaby racji bytu. Standardem stała się żywność bez GMO. Dlatego też producenci dostarczający mleko do Mlekpolu wyeliminowali całkowicie w procesie produkcji pasze zawierające materiał modyfikowany genetycznie – mówi Edmund Borawski.

Prezes podkreśla, że w 2017 roku Mlekpol odnotował wzrost cen mleka w skupie, co wpłynęło na poprawę finansów gospodarstw rolnych. Taka sytuacja pozwala firmie komfortowo realizować nasze inwestycje oraz myśleć o dalszym rozwoju. - Kluczową inwestycją Mlekpolu wciąż jest budowa najnowocześniejszej w Polsce i Europie proszkowni mleka, w Mrągowie. Zakład będzie przerabiał 3 mln litrów mleka i serwatki na dobę. Zatrudnienie w nowej proszkowni znajdzie ponad 100 osób – zaznacza.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Rok 2017 przyniósł Mlekpolowi kolejne prestiżowe nagrody, zarówno dla firmy, jej wyrobów jak również konsekwentnie prowadzonej polityki handlowo – marketingowej. - Nie pracujemy dla nagród ale nie ukrywam, że przynoszą satysfakcję. W tym roku przyznano nam blisko 30 wyróżnień i tytułów. Doceniono nas jako liczące się gospodarczo przedsiębiorstwo, m.in. uznano za jedną z najmocniejszych marek regionu w kategorii dużych firm – mówi prezes Borawski.

Przede wszystkim jednak nagradzano wyroby, m.in.: powtórnie przyznanym tytułem Hit Handlu dla mleka UHT Łaciatego 2% i sera w plastrach Gouda, tytułem Najwyższej smakowitości, przyznany przez Polski Instytut Badań Jakości dla mleka Łaciatego świeżego, Złotymi Medalami Międzynarodowych Targów Poznańskich Polagra FOOD dla Chłodnika warzywnego oraz serka Łaciatego do smarowania z suszonymi pomidorami.

- W nowy rok wchodzimy z umiarkowanym optymizmem. Podstawą naszej strategii jest ciągły rozwój. Najważniejszym wydarzeniem 2018 r. będzie dokończenie budowy proszkowni w Mrągowie. Cały czas prowadzimy także modernizację i unowocześnienia naszych zakładów. Z pewnością rozwijać będziemy portfolio naszych produktów – zapowiada Edmund Borawski.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!