Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes OSM Łowicz: Trwa pochód marek własnych

Można śmiało powiedzieć, że zmierzamy w kierunku modelu niemieckiego. W mleczarniach niemieckich około 90-95 proc. artykułów jest produkowane pod markami sieci handlowych. Tylko kilka procent zostaje pod markami producentów, ale nie można wówczas mówić o sile ich marek. W Polsce idzie to w podobnym kierunku - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Jan Dąbrowski, prezes OSM Łowicz.

Prezes OSM Łowicz: Trwa pochód marek własnych
Jan Dąbrowski, prezes OSM Łowicz /fot.żelaznastudio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 21-04-2015, 16:01

Zaznacza, że oczywiście nadal funkcjonuje, jakaś część handlu tradycyjnego, ale praktycznie prawie wszystkie sklepy działające na rynku są pod nazwami sieci handlowych, w ramach różnego rodzaju inicjatyw. - Sieci handlowe są trwałym elementem krajobrazu gospodarczego. Tym kanałem sprzedaje się obecnie 70 proc. produktów mleczarskich lub nawet więcej. Kto produkuje wyroby na rynek krajowy, musi być obecny w sieciach. Nie chcę prowadzić dywagacji o sile poszczególnych sieci, jesteśmy firmą rynkową i współpracujemy z każdą siecią - mówi prezes Dąbrowski.

Łowicz jest silną marką na rynku mleczarskim. Zdaniem prezesa mleczarni z Łowicza, wynika to z tego, że tę markę spółdzielnia stworzyła już na początku transformacji, na początku lat dziewięćdziesiątych. - Kto nie czekał i tworzył markę, to marka dziś funkcjonuje. Wynika to również z akceptacji handlu, któremu zależy na różnorodności oferty dla konsumentów. Ten wybór jest dziś naprawdę olbrzymi. W wielu sieciach handlowych są obecne liczące się marki firm mleczarskich takich jak Mlekpol, Mlekovita,  Łowicz, Włoszczowa czy Gostynia - mówi szef OSM Łowicz. - Mimo to, trzeba jasno powiedzieć, że trwa pochód marek własnych na całym świecie. Mamy wolny rynek, proszę zwrócić uwagę – sieci handlowe, nawet nie wielkie, zrzeszają się i od razu tworzą markę własną - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jan Dąbrowski RSS ALERT    /    OSM Łowicz RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    współpraca z sieciami handlowymi RSS ALERT    /    udział marek własnych RSS ALERT

KOMENTARZE (0)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!