Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes Sapiński: Marka jest siłą Mlekovity

Mlekovita nieustannie dba o to, by swoimi działaniami budować siłę i wiarygodność marki. To silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Dariusz Sapiński, prezes SM Mlekovita.

Prezes Sapiński: Marka jest siłą Mlekovity
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 29-10-2018, 13:42

Jak mówi prezes Sapiński, to marka wspiera dobre relacje z klientami, pomaga zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność – najchętniej wybierają oni bowiem produkty markowe, ponieważ sprawdzony, dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności.

- Marka Mlekovita to właśnie obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów – to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałą dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów i wprowadzanie innowacji tak produktowych, jak i technologicznych. Innowacyjne inwestycje są bowiem nie tylko niezbędne, służą nie tylko zwiększaniu mocy produkcyjnych firmy, ale i umacniają jej pozycję jako innowacyjnego lidera branży mleczarskiej – mówi Dariusz Sapiński.

Podkreśla, że w roku świętowania pięknego jubileuszu w naszej ojczyźnie firma może się pochwalić szerokim asortymentem produktów nabiałowych – portfolio to ponad 1000 mlecznych smakowitości na 100 lat niepodległości. Wśród nich obok tak podstawowych jak mleko, masło, sery i serki, twarogi i twarożki, śmietany i śmietanki, kefiry i maślanki, konsumenci znajdą sery pleśniowe czy produkty specjalistyczne, jak linia produktów bez laktozy, linia BIO, mleko w proszku instant zarówno odtłuszczone, jak i pełne, mleko w proszku odtłuszczone bez laktozy czy produkty dla osób aktywnych i profesjonalnie zajmujących się sportem: napoje wysoko proteinowe Super Body Active i koncentraty białek serwatkowych WPC 80 Super Body Active i Herkules.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    marka Mlekovita RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT    /    marka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.106.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!