Prezes Sapiński: Marka jest siłą Mlekovity
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 29-10-2018, 13:42

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jak mówi prezes Sapiński, to marka wspiera dobre relacje z klientami, pomaga zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność – najchętniej wybierają oni bowiem produkty markowe, ponieważ sprawdzony, dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności.
- Marka Mlekovita to właśnie obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów – to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałą dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów i wprowadzanie innowacji tak produktowych, jak i technologicznych. Innowacyjne inwestycje są bowiem nie tylko niezbędne, służą nie tylko zwiększaniu mocy produkcyjnych firmy, ale i umacniają jej pozycję jako innowacyjnego lidera branży mleczarskiej – mówi Dariusz Sapiński.
komentarze (0)