Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes Sapiński: Marka jest siłą Mlekovity

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 29-10-2018, 13:42
Mlekovita nieustannie dba o to, by swoimi działaniami budować siłę i wiarygodność marki. To silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Dariusz Sapiński, prezes SM Mlekovita.
Prezes Sapiński: Marka jest siłą Mlekovity
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak mówi prezes Sapiński, to marka wspiera dobre relacje z klientami, pomaga zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność – najchętniej wybierają oni bowiem produkty markowe, ponieważ sprawdzony, dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności.

- Marka Mlekovita to właśnie obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów – to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałą dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów i wprowadzanie innowacji tak produktowych, jak i technologicznych. Innowacyjne inwestycje są bowiem nie tylko niezbędne, służą nie tylko zwiększaniu mocy produkcyjnych firmy, ale i umacniają jej pozycję jako innowacyjnego lidera branży mleczarskiej – mówi Dariusz Sapiński.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!