Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes SM Jogo: Postawiliśmy na lody, choć rynek jest trudny

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 11-06-2013, 15:02
Spółdzielnia Mleczarska Jogo wydała 6 mln zł na modernizację linii do produkcji lodów, co pozwoliło na zwiększenie mocy i poszerzenie asortymentu. Obecnie lody stanowią około 10 proc. sprzedaży firmy. To ewenement wśród spółdzielni mleczarskich, które bardzo rzadko produkują lody.
Prezes SM Jogo: Postawiliśmy na lody, choć rynek jest trudny
Krzysztof Jankowski, prezes SM Jogo. Fot. zelaznastudio.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

SM Jogo produkuje lody od początku lat 60-tych i jest jednym z dwóch producentów w kraju, którzy mają prawa do marki Bambino. Drugim jest spółdzielnia w Stargardzie Szczecińskim, jednak ta firma zaprzestała niedawno produkcji.

- Do tej pory produkowaliśmy głównie lody na patyku Bambino. Dwa lata temu dokonaliśmy gruntownego remontu działu lodziarni i zakupiliśmy nowoczesną linię do produkcji lodów na patyku, jak i typu „sandwich", czy rożków, możemy także produkować lody w kuwetach i rolady. Inwestycja kosztowała nas około 6 mln zł - mówi prezes SM Jogo Krzysztof Jankowski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Damian 2013-06-27 17:43:31

    Bardzo dobre lody z prawdziwej śmietanki, szkoda, że tak trudno dostępne.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!