• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Spomleku: Nowości sprowadzają się do nowych smaków

Najczęściej podejmowanym i najbezpieczniejszym kierunkiem jest wprowadzanie kolejnych wariantów smakowych już istniejących produktów. Najwyraźniej widać to w przypadku jogurtów, ale także napojów mlecznych, serków topionych, a nawet żółtych serów z przyprawami - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Edward Bajko, prezes SM Spomlek.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-04-2010, 11:11
Prezes Spomleku: Nowości sprowadzają się do nowych smaków

- Wprowadzenie całkowicie nowego produktu, który będzie wyraźnie różnił się od dotychczasowej oferty, jest znacznie trudniejsze. Szczerze mówiąc, nie przypominam sobie niczego, co w ostatnim czasie byłoby dla mnie zaskoczeniem lub odkryciem - mówi prezes Bajko.

Szef Spomleku zwraca uwagę, że konkurencja między producentami coraz silniej przenosi się na pole opakowań i sposobów pakowania produktów. - W przypadku tych najbardziej popularnych, stawiamy na wygodę konsumenta oraz ułatwienie dystrybucji i ekspozycji towaru. Zmienia się także grafika opakowań, choć niezbyt odważnie - pod tym względem pojawienie się naszej Serenady można uznać za małą rewolucję - uważa Edward Bajko.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Obserwujemy też stały wzrost liczby produktów funkcjonalnych (jogurtów, napojów mlecznych, tłuszczów, serów). W dalszym jednak ciągu wielkość ich sprzedaży nie pozwala mleczarniom skoncentrować się wyłącznie na wytwarzaniu tego rodzaju asortymentu - dodaje.

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek z Radzynia Podlaskiego jest najnowocześniejszym i jednym z największych polskich producentów sera żółtego. W 2009 r. wyprodukowała ponad 9 400 ton serów typu holenderskiego i szwajcarskiego, o łącznej wartości blisko 130 mln zł. Prawie 1/3 wyprodukowanych przez Spomlek serów znajduje odbiorców poza granicami Polski. Szczególnie silną pozycją Spółdzielnia cieszy się na rosyjskim rynku sera, dokąd eksportuje ponad 20 proc. produkcji. Firma jest jednocześnie jednym z filarów eksportu polskiego mleczarstwa do Rosji. 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • chwalipięta 2010-04-27 19:14:46

    mamo chwalą nas...kto ? ja Ciebie Ty mnie....

    Odpowiedz
  • chwalipięta 2010-04-27 19:15:02

    mamo chwalą nas...kto ? ja Ciebie Ty mnie....

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!