• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Zott: W czasie kryzysu trzeba się skupić na komunikacji z konsumentem

Rynek mleczarski w 2012 odnotował spadek. Z naszego punktu widzenia myślę, że można nawet stwierdzić, że niektóre jego segmenty kurczą się. Ma to związek z kryzysem gospodarczym, który odczuły firmy mleczarskie. Jakie są perspektywy? - Możemy tylko wysuwać hipotezy. Ważnym jest, aby w tych czasach skupić się szczególnie na komunikacji z konsumentem - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Roman Kaszczuk, prezes Zott Polska.


  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-08-2012, 11:05
Prezes Zott: W czasie kryzysu trzeba się skupić na komunikacji z konsumentem
Roman Kaszczuk, prezes Zott Polska

Prezes podkreśla, że jak każdy gracz na rynku Zott odczuł kryzys, jednakże sposobem firmy była ucieczka ku rozwojowi poprzez akwizycje. Kryzys pozwala krytycznie spojrzeć na biznes i uaktywnia rezerwy tkwiące w markach. - Poza tym mamy to szczęście, że nasze produkty charakteryzują się najwyższą jakością i zaufaniem konsumenta, stąd skutki recesji nie były dla nas tak bardzo odczuwalne. Cieszymy się, że konsumenci już od tylu lat doceniają nasze marki - mówi Roman Kaszczuk.

Jego zdaniem, obecnie największym zagrożeniem dla mleczarstwa w Polsce może być kryzys gospodarczy, dotyczy to jednak nie tylko branży mleczarskiej. W dobie kryzysu należy jednak podjąć próbę dostosowania się do rynku i stale iść do przodu. - Firma Zott postawiła na innowacyjność oraz rozwój, co w naszym przypadku doskonale się sprawdza, nawet w tych trudniejszych czasach. Nie brak nam też optymizmu, który wręcz dominuje wśród naszych menedżerów i motywuje do dalszej pracy, nastawionej na sukces - mówi prezes Zott Polska.

Spółka Zott Polska rozpoczęła działalność na terenie Wrocławia w 1992 r. początkowo jako importer i dystrybutor przetworów mlecznych. W ciągu kilku kolejnych lat dołączyła do czołówki największych producentów rodzimej branży mleczarskiej. W październiku 1999 r. firma kupiła działającą w Opolu mleczarnię i rozpoczęła gruntowną przebudowę, by w konsekwencji stworzyć jeden z najnowocześniejszych zakładów mleczarskich nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Pod koniec 2011 roku firma kupiła Bacha Polska, a 1. czerwca br. Zott podpisał przedwstępną warunkową umowę kupna zakładu produkcyjnego od Raciborskiej Spółdzielni Mleczarskiej. 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!