Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes ZPPM o kampanii promującej jogurt

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 22-05-2013, 10:04
Minął dopiero pierwszy trymestr realizacji kampanii Związku Polskich Przetwórców Mleka - „Jogurt na dobry dzień", a wyniki oglądalności kampanii w internecie są lepsze od zakładanych. Prezes ZPPM stwierdził, że realizacja Kampanii jest znakomitym przykładem na to, że najnowsze zdobycze techniki informatycznej bardzo dobrze sprawdzają się, jako narzędzia nowocześnie rozumianych działań PR.
Prezes ZPPM o kampanii promującej jogurt
Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Podczas realizacji kampanii "Jogurt na dobry dzień" wykorzystywane są mechanizmy umożliwiające selektywne dotarcie do wybranych grup docelowych, przewidzianych podczas projektowania akcji. - Zależało nam na tym - mówi Hydzik - aby zarówno środki Funduszu Promocji Mleka jak też pochodzące z własnych źródeł, były spożytkowane jak najefektywniej, umożliwiając nam dotarcie z treściami, jakie niesie nasza Kampania dokładnie tam, gdzie chcemy i do kogo chcemy. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników, gdyż nie tylko odzwierciedlają nasze założenia w zakresie dotarcia do grup docelowych, ale je przekraczają pod względem zasięgu - mówi Marcin Hydzik.

Cieszy fakt, że Komisja Zarządzająca Funduszem wydatkując środki, nie bała się finansowania nowych form promocji polegających na wspieraniu wybranych grup produktowych, a nie ogólnie rozumianego "spożycia mleka". Przestrzegałbym jednak - mówi Marcin Hydzik - przed pomysłami przeznaczania wszystkich środków z Funduszu tylko na jeden, wybrany cel.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!