W tegorocznym konkursie „Produkt Roku. Wybór Konsumentów" wzięło udział 100 nowych lub istotnie zmodyfikowanych marek z branży FMCG zgłoszonych przez 70 producentów. W ogólnopolskim sondażu przeprowadzonym przez TNS OBOP*, respondenci określili walory produktów oraz zadowolenie z ich użytkowania, wykazali się znajomością marki i dokonali oceny oraz wyboru najlepszych ich zdaniem produktów w danych kategoriach. Wybrano 38 marek, które zyskały tym samym prawo do posługiwania się logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów".
Candia do konkursu zgłosiła: półtłuste mleko Disney, deser Crème Brûlée, Jogurt Grecki Greek Style oraz gamę serów Le Rustique (camembert i brie). Wszystkie produkty zostały wysoko ocenione przez konsumentów, a dwa spośród nich zwyciężyły, dołączając do grona sprawdzonych, innowacyjnych i najbardziej cenionych przez Polaków marek. Zwycięzcą w kategorii jogurty do sosów i sałatek został Jogurt Grecki Greek Style, natomiast w kategorii sery pleśniowe - Camembert Le Rustique.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (1)
Bardzo sobie cenie ów konkurs, głównie z uwagi na rzetelne badanie TNS OBOP (wielkosc populacji 5000),i metodologie (PAPI – bezposrednich wywiadów ankieterskich), w sumie niewiele jest tego typu badań na rynku, a mnóstwo plebiscytów popularności. Osobiście popijam herbatki z tym logiem i uwazam, ze wybitnie na to zasługują:)
Odpowiedz