Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prof. Babuchowski: Müller może otworzyć fabrykę w Polsce

Moim zdaniem Müller wchodząc na nasz rynek ze swoimi produktami, przygotowuje i bada rynek jak reaguje na jego towary. Jeśli okaże się, że dobrze to wówczas może rozważać uruchomienie w naszym kraju zakładu. Jest bardzo prawdopodobne, że w przypadku zachęcających wyników Müller otworzy zakład w Polsce, gdyż generalnie stosuje taką taktykę - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl prof. Andrzej Babuchowski.

Prof. Babuchowski: Müller może otworzyć fabrykę w Polsce

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 21-10-2010, 10:44

Nie wszędzie zdobywa dominującą pozycję, ale w Wielkiej Brytanii zdobył i tak się właśnie zachował. Jest to rozsądna taktyka, gdyż nie ma sensu inwestować w budowę czy zakup zakładu na niezbadanym i niepewnym rynku. Jeśli okazałoby się, że nie ma popytu na ich produkty wówczas inwestycja przynosiłaby straty - mówi prof. Babuchowski.

Również Müller nie wyklucza takiego scenariusza. - Obecnie potrzeby naszego regionu w pełni zaspokaja fabryka w Leppersdorfie (okolice Drezna). To jedna z najnowocześniejszych fabryk w Europie. Jej lokalizacja blisko polskiej granicy gwarantuje bezproblemowy transport produktów do naszego kraju, a co za tym idzie terminową realizację zamówień. W związku z tym póki co koncern Müller nie planuje uruchomienia zakładu produkcyjnego w Polsce, co jednak nie oznacza, iż w przyszłości nie będziemy rozważać takiej ewentualności - mówi Artur Gromadzki, dyrektor generalny Müller Polska.

Produkty Müller są dostępne na polskim rynku od stycznia 2009 roku. Firma koncentruje się na segmencie galanterii mlecznej. Z danych firmy Expert Monitor wynika, że w 2009 r. Müller wydał na reklamy ok. 30 mln zł, ok. dziewięć razy mniej niż Danone.

Więcej informacji można przeczytać w artykułach:
Dyrektor Müller: Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych osiągnięć
Müller może mieć problemy ze zrealizowaniem ambitnych planów w Polsce
Müller nie wyklucza inwestycji w Polsce
Koncern mleczarski Muller nie wyklucza dalszej ekspansji na rynki Europy Wschodniej
Prezes Mlekpolu: Muller jest poważnym zagrożeniem w asortymencie produktów fermentowanych

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Babuchowski RSS ALERT    /    Artur Gromadzki RSS ALERT    /    Muller RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    inwestycje RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • Prada 2010-10-21 12:41:27
    Ależ przecież już się okazało, że na produkty Muller\'a nie ma popytu... :-)
  • @prada 2010-10-21 13:24:02
    To zależy, bo mleka smakowe sprzedaję się raczej dobrze
  • Prada 2010-10-21 14:01:14
    Mleka smakowe to chyba trochę za mało w kontekście tej informacji, czyli planów inwestycyjnych firmy... :-)
  • @ prada 2010-10-21 14:11:12
    Owszem, ale firma może wyciągnąć wnioski i inaczej sprofilować swoją ofertę.
  • Prada 2010-10-21 14:46:56
    Trochę już czasu minęło od debiutu na polskim rynku... Czas na wnioski chyba już nadszedł :-)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.119.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!