„Mamy kota na punkcie mleka” to program promocyjno-informacyjny, skierowany do uczniów klas I-III szkół podstawowych, ich rodziców i nauczycieli, który sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka i prowadzony przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Jego celem jest poszerzenie wiedzy na temat mleka i produktów mleczarskich, ich wartości i właściwości odżywczych, które są potrzebne na każdym etapie życia.

Mleko ze względu na swoje bogactwo mineralne stanowi niezbędny element dziennej diety przyczyniając się do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ponadto składniki w nim zawarte przyczyniają się do poprawy pamięci, co udokumentowane jest licznymi badaniami naukowymi. Obecne w nabiale łatwo przyswajalne białko, witaminy A, D, E, K i z grupy B oraz szereg składników mineralnych wśród nich niezastąpiony wapń, potas i magnez. Dlatego też jednym z celów kampanii jest edukowanie społeczeństwa w zakresie korzyści wynikających ze spożycia produktów mlecznych oraz aktywizacja konsumentów do świadomego wyboru mleka i jego przetworów.

Rekrutacja szkół podstawowych do bezpłatnego programu „Mamy kota na punkcie mleka” trwa cały 2019 rok.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl