Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Promocji nie da się zrobić na skróty

Wypromowanie jakiegoś produktu trwa lata. Nie da się tego zrobić na skróty – uważa Tadeusz Bruj, członek zarządu Grupy Polmlek.

Promocji nie da się zrobić na skróty
Tadeusz Bruj z Grupy Polmlek /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 30-11-2015, 13:44

Pewne rzeczy wymagają czasu. - Aby przekonać konsumentów do naszego produktu, trzeba czasu. Musimy mieć dużo czasu, aby zaistnieć na rynku międzynarodowym. Pamiętajmy, że zaczynamy z innego miejsca niż firmy zachodnie – zwrócił uwagę Tadeusz Bruj.

Podkreślił także w tym kontekście, iż równocześnie rośnie znaczenie marek własnych sieci handlowych. - Nasze związki branżowe powinny się bardziej angażować w promocję polskich produktów – uważa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tadeusz Bruj RSS ALERT    /    Polmlek RSS ALERT    /    FRSiH2015 RSS ALERT    /    promocja mleczarstwa RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Grodzisk 2015-12-03 20:21:30
    Promocja jak Masmal
  • sroka 2015-12-09 14:00:00
    Przykre. Facet wypowiada się nt ekspansji marek własnych sieci gdy tymczasem przedwczoraj: Pozytywnym aspektem obserwowanym na polskim rynku jest fakt odchodzenia od marek własnych sieci (private label) na rzecz produktów markowych, na których producenci będą mogli realizować wyższe marze i zyski, a także będą mogli budować swoja markę– powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Dariusz Świniarski, Młodszy Analityk z Departamentu Analiz Dom Maklerski Banku BPS S.A.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.21.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!