Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Rolnicy źle oceniają promocję mleka

Ocena jest raczej krytyczna. Głównie z uwagi na brak przejrzystości wydatkowania tych środków przez Agencję Rynku Rolnego – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jarosław Malczewski z firmy B-2M Sp. z o.o.

Rolnicy źle oceniają promocję mleka
Jarosław Malczewski /fot.B-2M Sp. z o.o.

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 18-12-2015, 14:03

Jak mówi, konsekwencją rejestracji w Rejestrze Podmiotów Skupujących Prezesa Agencji Rynku Rolnego jest odprowadzanie kwartalnych składek od każdego kupionego kilograma mleka. - Rzecz w tym, że płacą je wszyscy, a wyłącznie wybrani mają prawną możliwość skorzystania z tych środków. W naszej ocenie wspomniana składka powinna dotyczyć wyłącznie odbiorcy ostatecznego, czyli przetwórcy – uważa Jarosław Malczewski.

Zaznacza, że zdaje sobie sprawę z wielu uwarunkowań takiego stanu rzeczy, a także ograniczonego budżetu. W jego opinii, potrzebna jest promocja polskich produktów za granicą, szczególnie poza granicami Unii Europejskiej. - Oczywiście, najlepiej byłoby doprowadzić do znaczącego spożycia mleka i przetworów mlecznych w naszym kraju. Wtedy bylibyśmy bardziej niezależni od sytuacji na rynku światowym. Nie jest to jednak prosta droga, gdyż wiąże się z wieloma czynnikami zewnętrznymi – mówi Jarosław Malczewski z firmy B-2M Sp. z o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jarosław Malczewski RSS ALERT    /    B-2M RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT    /    Fundusz Promocji Mleka RSS ALERT    /    ARR RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.102.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!