Podobnie jak w latach ubiegłych placówki szkolne mogą się zgłaszać cały rok. Czekamy na dzieci w wieku 6-9 lat. Jak dołączyć do projektu? Wystarczy wypełnić deklarację, którą można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl, następnie przesłać ją drogą elektroniczną na adres: promocja@izbamleka.pl lub wysłać pocztą na adres: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7 lok. 23, 15-213 Białystok. Mleczna kampania dociera swoim zasięgiem do najdalszych krańców Polski.

Kampanię „Mamy kota na punkcie mleka” realizuje Polska Izba Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Pragniemy zwrócić uwagę najmłodszych na zalety mleka i produktów mlecznych oraz pokazać dlaczego warto spożywać nabiał każdego dnia. Wspólnie z mlecznymi bohaterami kotem Mleczysławem i Mleczną Kitą zachęcimy najmłodszych do zdrowego odżywiania w oparciu o mleko i produkty mleczarskie.

Innowacyjne materiały edukacyjne, zaskakujące konkursy z nagrodami oraz możliwość przeprowadzenia kreatywnych zajęć w oparciu o kocie materiały - to tylko niektóre z korzyści wynikające z wzięcia udziału w programie.

Dlaczego promujemy spożycie mleka i jego przetworów? Odpowiedź jest prosta i ukryta w bogatym składzie mleka. To właśnie w tym napoju znajdziemy m.in. łatwo przyswajalne białko, witaminy A, D, E, K oraz z grupy B, a także składniki mineralne - odpowiedzialny za mocne kości i zęby wapń, pomagający w koncentracji magnez oraz potas. Chcesz poprawić pamięć i koncentrację? Spożywaj mleko i produkty mleczne! Codzienne spożywanie nabiału wzmacnia też układ odpornościowy, układ krążenia i pracę mięśni.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl