Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Mleko

Ruszyła nowa kampania śmietany Zott

Od dnia pierwszego marca br. firma Zott Polska wprowadza silną kampanię na terenie Warszawy pod hasłem reklamowym „Śmietanka Warszawy”.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 29-02-2016, 14:46

Komunikacja skierowana jest do mieszkańców Warszawy i okolic. Celem akcji jest zachęcenie zarówno do zakupu tych konsumentów, którzy już znają i uwielbiają śmietanę firmy Zott, jak i tych, którzy dotychczas nie odkryli jej smaku. W Polsce śmietana należy do artykułów pierwszej potrzeby i znajduje doskonałe zastosowanie w kuchni, wzbogacając smak zup, sosów, sałatek i innych potraw.

Niniejsza kampania śmietany Zott Natur nawiązuje do polskich tradycyjnych symboli miasta. - Polacy coraz chętniej dowiadują się o tradycji i historii swojego miasta oraz wykazują przywiązanie do regionu, z którego pochodzą. Stąd pomysł aby komunikację o produktach, idealnych do wykorzystania w kuchni regionalnej, kierować bezpośrednio do mieszkańców danego regionu – powiedziała Izabela Winsztal, Senior Brand Manager linii produktowej Zott Natur.

 Autorem kreacji kampanii jest agencja GDP, a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Izabela Winsztal RSS ALERT    /    Zott RSS ALERT    /    śmietana RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • reklama w Polsce 2016-03-04 14:50:18
    AGENCJA GPD, a nie GDP! :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!