Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rynek artykułów mlecznych z punktu widzenia detalisty

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 13-09-2018, 12:23
Rosnąca popularność jogurtów pitnych, mleka świeżego, a także produkty o obniżonej zawartości tłuszczu – to tylko niektóre wnioski z analizy sprzedaży produktów mlecznych.
Rynek artykułów mlecznych z punktu widzenia detalisty
Fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kaufland Polska, zapytany jakie trendy konsumenckie dotyczące produktów mleczarskich obserwuje w swoich placówkach, odpowiedział, iż aktywny tryb życia coraz większej części społeczeństwa sprawia, że klienci sklepów sieci Kaufland coraz chętniej kupują pitne jogurty owocowe i napoje mleczne. Stanowią one posiłek lub przekąskę, które można łatwo ze sobą zabrać wychodząc z domu. Systematycznie rośnie także sprzedaż jogurtów naturalnych, zarówno tych pitnych, jak i łyżeczkowych. Coraz większą popularnością wśród naszych klientów cieszą się także produkty bez laktozy oraz bio.

Od kilku lat Kaufland obserwuje również systematycznie rosnącą popularność mleka świeżego kosztem malejącej konsumpcji mleka UHT.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!