Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Rynek mleczarskich produktów funkcjonalnych nie będzie wielki

Rynek produktów prozdrowotnych, bezlaktozowych i funkcjonalnych póki co rośnie. Takie jest zapotrzebowanie konsumenta. W mojej ocenie nie będzie to jednak rynek mocno rozwijający się – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Lech Karendys, Dyrektor Wydziału Handlu SM Mlekpol.

Rynek mleczarskich produktów funkcjonalnych nie będzie wielki
Lech Karendys /fot.żelaznastudio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 07-03-2016, 14:40

W jego opinii, polski konsument nie ulega modom tak łatwo jak w krajach zamorskich. Nasz konsument jest w dużym stopniu tradycjonalistą. - Konsumenci chętnie sięgają po produkty funkcjonalne, ale równie chętnie spożywają tradycyjne wyroby mleczarskie, które ze swojej natury mają właściwości prozdrowotne. Bierzemy oczywiści pod uwagę potrzeby konsumentów nie tolerujących cukru mlecznego. Wprowadziliśmy na rynek twarogi bez laktozy, myślimy o kolejnych produktach tej linii – mówi Lech Karendys.

Jak mówi, niestety, wciąż nie ma sygnałów, które świadczyłyby o pozytywnej zmianie na światowym rynku mleczarskim. - Nie widać oznak większego zainteresowania zakupem produktów mleczarskich na rynkach światowych, ale krajowy rynek mleczarski jest w miarę stabilny – uważa Dyrektor Wydziału Handlu SM Mlekpol.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lech Karendys RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT    /    produkty funkcjonalne RSS ALERT    /    produkty bezlaktozowe RSS ALERT    /    produkty prozdrowotne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 23.21.4.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!