Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rynek to kompromis pomiędzy producentami a sieciami

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 25-06-2015, 12:06
Chcielibyśmy sprzedawać na rynku z jak największą rentownością. Jednak rynek, to przede wszystkim kompromis pomiędzy producentem, a sieciami handlowymi. W ramach tej strategii, jaka jest podobna w całej branży funkcjonujemy – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożyczy.pl Jan Dąbrowski, prezes OSM Łowicz.
Rynek to kompromis pomiędzy producentami a sieciami
Jan Dąbrowski, prezes OSM Łowicz /fot.żelaznastudio

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Podkreśla, że eksport pozwala spółdzielni generować większe przychody, stąd sprzedaż za granice ma duże znaczenie w pozycji przychodów spółdzielni. - Generalnie można powiedzieć, że firmy, które w ubiegłym roku sprzedawały na eksport miały większe przychody – dodaje.

 Przychody spółdzielni wyniosły w 2014 roku ponad 1,6 miliarda złotych. To trochę mniej niż w 2013 roku, ale ten spadek wynikał z ogólnego spadku cen produktów mleczarskich. Równocześnie przerób mleka zwiększył się o 4 proc. Natomiast zysk ebitdata jest na poziomie 50 milionów złotych – te środki zostały do dyspozycji spółdzielni na funkcjonowanie i rozwój.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!