Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Sertop pamięta o srebrnym pokoleniu

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 13-11-2018, 10:12
Osoby w wieku +55 to chyba najczęściej „pomijana” grupa odbiorców, bo większość reklam dedykowana jest albo osobom młodym, albo seniorom. A przecież konsumenci w średnim wieku to całkiem spora grupa docelowa, która ma swoje konkretne potrzeby. Stąd bardzo ważne, aby producenci dostrzegli także srebrne pokolenie - mówi Aneta Będkowska  Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.
Sertop pamięta o srebrnym pokoleniu
Aneta Będkowska, Sertop

Zwraca uwagę, że osoby z tego przedziału wiekowego najczęściej poszukują w sklepach naturalnych, lokalnych i mocno nawiązujących do tradycji produktów, takich jak serki topione o smakach typowych dla polskiej kuchni (szynka, szczypiorek z cebulą, słonecznik, borowiki) czy regionalne sery smażone, mocno związane z tradycyjną kuchnią śląską.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Pokolenie to żyje w zgodzie ze zdrowotnymi trendami, stąd chętnie kupowane jest przez nich także masło klarowane. Ze względu na doświadczenia życiowe potrafią w pełni wykorzystać możliwości kulinarne, jakie dają im te produkty. O ile dla młodego człowieka serek topiony to zazwyczaj wyłącznie produkt na kanapkę, o tyle dla osoby w wieku 55+ jest to także baza do przygotowania różnego rodzaju zup oraz sosów. Warto o tym pamiętać wprowadzając tego typu produkty do swojego sklepu - mówi Aneta Będkowska.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!