Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Sertop rozwija segment produktów on the go

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 26-05-2021, 12:10
Wszechobecny brak czasu i życie w biegu mobilizują do tworzenia produktów do zjedzenia „na raz”. Dotyczy to także naszej branży, bowiem potrzeby konsumentów są dla nas najważniejsze - mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.
Sertop rozwija segment produktów on the go
Aneta Będkowska mówi o produktach on to go

Czy ten trend przeminie, jak większość mód żywieniowych? Zdaniem firmy Sertop, raczej nic na to nie wskazuje. - Z naszych obserwacji wynika, że Polacy mają coraz mniej czasu, a przekąski były, są i najprawdopodobniej będą zyskiwały coraz większą popularność, zwłaszcza te, dostarczające cennych wartości odżywczych, w tym białka obecnego w serkach topionych, stanowiących wartościową przekąskę w ciągu dnia - mówi Aneta Będkowska.

Serki on to go

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- To właśnie dlatego stworzyliśmy nasze sery w plastrach o smaku Gouda, Złoty Ementaler oraz Cheddar, a także rozszerzyliśmy istniejącą linię serowych krążków wprowadzając do sprzedaży nowy smak - 140g Goudę z trójkątnymi porcjami serka topionego, rozwijając tym samym segment produktów „on to go” - mówi.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!