Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Sertop z nowymi planami na 2019 rok

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 29-01-2019, 12:55
Tyski producent serków topionych ambitnie wkracza w Nowy Rok. – W pierwszym kwartale br. na rynku pojawią się nasze nowe produkty, dostosowane do bieżących trendów branży mleczarskiej – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.
Sertop z nowymi planami na 2019 rok
Aneta Będkowska /fot. Sertop

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Więcej szczegółów będziemy mogli zdradzić za kilka tygodni, jednak już teraz możemy napisać, że z pewnością spełnią one oczekiwania naszych konsumentów. Ich wprowadzenie na rynek zapoczątkuje także duże zamiany w wyglądzie naszych pozostałych produktów, których design wpasowuje się w aktualną strategię firmy – wyjaśnia Aneta Będkowska.

Zwraca uwagę, że zimowa aura ma decydujący wpływ na potrzeby konsumentów, stąd niektóre produkty lepiej sprzedają się latem, a inne zimą. Dotyczy to także serków topionych, które jako takie nie są stricte produktami sezonowymi, ale ich poszczególne smaki - już tak. Na co więc postawić zimą, aby wygenerować jak największy zysk? – Zdecydowanym naszym liderem na półce sklepowej jest Złoty Ementaler, nasz kultowy serek topiony, który jest z nami od początku istnienia naszej firmy i który doskonale rotuje o każdej porze roku – mówi Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!